شگفتی سازان لیگ برتر هفدهم تا پایان هفته پنجم رقابت ها توانستند با 13 امتیاز صدرنشین شوند.

آشنایی با شگفتی سازان لیگ هفدهمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، تیم فوتبال پارس جنوبی با پیروزی مقابل استقلال اهواز به قهرمانی در لیگ دسته یک فوتبال رسید و به عنوان نخستین تیم به لیگ برتر صعود کرد. این تیم تا پایان هفته پنجم لیگ برتر  توانسته نتایج قابل قبولی را با هدایت تارتار در لیگ هفدهم به ثبت برساند.

شاگردان تارتار در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال موفق شدند تیم استقلال خوزستان را با نتیجه یک بر صفر شکست دهند و موقتاً صدر جدول را از آن خود کنند. تیمی که به نظر شاید کمتر کسی فکر می کرد بتواند این همه موفقیت را به ثمر برساند.

 پارس جنوبی جم با برد در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر نشان داد در نظر دارد همچنان در قامت یک مدعی جدید در فوتبال ایران ظاهر شود.

مهدی تارتار و شاگردانش دست به کاری بزرگ زدند و با شکست استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز با 13 امتیاز صدرنشین لیگ هفدهم تا پایان هفته پنجم شدند. 

4 برد مقابل گسترش فولاد، پیکان، صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان و یک تساوی خارج از خانه مقابل سپاهان حاکی نشان از معجزه فوتبالی شاگردان تارتار است.

شگفتی سازان لیگ هفدهم عملکرد خوبی در خط حمله خود داشته اند و با به ثمر رساندن 11 گل عنوان زهردارترین خط حمله لیگ را به خود اختصاص داده اند.

البته نتایج خوب پارس جنوبی و صدرنشینی این تیم کار را برای پرسپولیسی ها سخت کرده چرا که  سرخپوشان پایتخت برای بازگشت به صدر باید از دیدار بعدی خود سه امتیاز بگیرند تا به لطف تفاضل گل بهتر صدرنشین دوباره لیگ شوند.

شاگردان تارتار 5 گل خورده را در کارنامه خود ثبت کردند، همچنین دیدار مقابل استقلال خوزستان هم اولین دیداری بود که پارس جم در آن گلی دریافت نکرد تا محسن فروزان اولین کلین شیت فصل خود را تجربه کند.

شاگردان تارتار همچنان به دنبال شگفتی سازی بیشتر هستند و به طور حتم این تیم رقابت تنگاتنگی را در ادامه مسابقات لیگ برتر با پرسپولیسی ها خواهد داشت.

 

دیدار های پارس جنوبی جم با حریفان لیگ برتر تا هفته پنجم:

پارس جنوبی 1_استقلال خوزستان 0   _هفته پنجم

پارس جنوبی جم 2_صنعت نفت آبادان 1  _هفته چهارم 

پارس جنوبی جم 1_سپاهان 1 _ هفته سوم 

پارس جنوبی جم 3_پیکان 2 _ هفته دوم 

پارس جنوبی جم 4_گسترش فولاد 1 _هفته اول

 

انتهای پیام/

 

رقابت های هفته پنجم لیگ برتر فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار