نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد 68 درصد آمریکایی‌ها معتقدند اقدامات و سخنان دونالد ترامپ ممکن است آمریکا را وارد مناقشه‌ای بین المللی کند.

نگرانی اکثر آمریکایی‌ها درباره پیامدهای بین‌المللی اقدامات ترامپبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از اسپوتنیک، بر اساس یک نظرسنجی که اخیرا از سوی دانشگاه جورج واشنگتن انجام شده است، دو سوم آمریکایی‌ها نگران هستند که دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور، واشنگتن را وارد مناقشه ای بین المللی کند.

دانشگاه جورج واشنگتن این نظرسنجی را درباره احساس آمریکایی ها به رفتار های سیاسی ترامپ برگزار کرد. بر اساس این نظرسنجی، 68 درصد افراد شرکت کننده در آن عقیده دارند اقدامات و سخنان دونالد ترامپ ممکن است به طور تصادفی آمریکا را وارد مناقشه ای بین المللی کند. 29 درصد افراد نیز با این موضوع موافق نیستند.

همچنین 71 درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی معتقدند رفتارهای ترامپ با انتظارات از اقدامات یک رئیس جمهور مطابقت ندارد. 53 درصد از افراد از رویکرد ترامپ در قبال کره شمالی حمایت می کنند و 43 درصد نیز با آن مخالف هستند.

مایکل کارنفیلد، استاد مدیریت سیاسی دانشگاه جورج واشنگتن، در بیانیه ای که در پایگاه اینترنتی این دانشگاه منتشر شد،‌ اعلام کرد این نظرسنجی نشان می دهد آمریکایی های بیشتری مخالف اقدامات و رفتار ترامپ هستند. این نظرسنجی از 13 تا 17 اوت و با شرکت حدود 1000 نفر انجام شد.

 

انتهای پیام/


اکثر آمریکایی‌ها نگران آن هستند که ترامپ آمریکا را وارد یک مناقشه بین‌المللی کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۰۳ شهريور ۱۳۹۶
ترامپ رفتاراش غیرعادی هست اما خوب تونسته از کشورهای دیگه باج بگیره
آخرین اخبار