رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: در راستای نشست گفت‌وگوی فرهنگی، تاریخی و تمدنی دانشگاه‌های حوزه خلیج فارس، همایش بین‌المللی راه ابریشم دریایی در دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالمجید مصلح ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر با بیان اینکه 91 رشته مقطع در دانشگاه خلیج فارس بوشهر تدریس می‌همایش بین‌المللی راه ابریشم دریایی برگزار می‌شودشود اظهار داشت: در دانشگاه خلیج فارس بوشهر بیش از 5 هزار و 411 دانشجو در دوره روزانه و 901 دانشجو در دوره شبانه در 91 رشته مقطع تحصیل می‌کنند.

وی، از ایجاد 8 دانشکده در دانشگاه خلیج فارس بوشهر خبر داد و تصریح کرد: دانشگاه خلیج فارس بوشهر دارای 8 دانشکده است که 2 دانشگاه آن در دشتستان و جم و مابقی در مرکز استان بوشهر مستقر است.

رئیس دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر، با بیان اینکه 67 درصد دانشجوبان در مقطع کارشناسی و مابقی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا تحصیل می‌کنند گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده دانشجویان این دانشگاه تا سال 1404 به بیش از 9 هزار دانشجو افزایش می‌یابد.

مصلح با اشاره به اینکه در دولت یازدهم زیرساخت‌های آموزشی، پژوهشی، مطالعاتی و عمرانی در دانشگاه خلیج فارس بوشهر افزایش یافت افزود: 11 پروژه در دولت گذشته در دانشگاه خلیج فارس بوشهر افتتاح شد که نقش مهمی در تامین زیرساخت‌های آموزشی، پژوهشی، مطالعاتی و عمرانی داشت.

وی با تاکید بر برپایی نشست گفت‌وگوی فرهنگی، تاریخی و تمدنی دانشگاه‌های حوزه خلیج فارس خاطر نشان کرد: در راستای توسعه ارتباط با سایر مراکز آموزش عالی این کشورها هر ساله نشست‌هایی برای تحکیم روابط بین کشورهای حوزه خلیج فارس برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر با اشاره به برگزاری همایش بین‌المللی راه ابریشم دریایی در دانشگاه خلیج فارس بوشهر تصریح کرد: در راستای نشست گفت‌وگوی فرهنگی، تاریخی و تمدنی دانشگاه‌های حوزه خلیج فارس، همایش بین‌المللی راه ابریشم دریایی در دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.