مدیر موسسه ایمن مدافعان ایرانیان گفت: دوره‌های آموزشی دفاع شخصی و سیکوریتی شامل زیرمجموعه‌های مختلف در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد طهماسبی اظهار کرد: دوره‌های آموزشی دفاع شخصی و سیکوریتی ویژه شامل سرفصل‌های آموزشی، کمک‌های اولیه، آتش‌نشانی، روانشناسی و بخش‌های دیگر است که زیر مجموعه این رشته محسوب می‌شود.

وی افزود: ثبت نام این دوره‌ها برای عموم مردم آزاد است و تمامی افراد باید این دوره‌ها را بیاموزند تا از وقوع هرنوع حادثه پیشگیری شود.

مدیر موسسه ایمن مدافعان ایرانیان تصریح کرد: تمامی افراد چه بانوان و چه آقایان در این دوره آموزش می‌بینند تا در صورت بروز حادثه‌هایی مثل آتش‌سوزی پیش از رسیدن نیروهای آتش‌نشانی، آتش را مهار کنند یا در بروز تصادفات به یک شخص امداد‌رسانی شود تا نیروهای امداد برسند.

وی در ادامه تصریح کرد: تمامی این آموزش‌ها زیر نظر مدرسان حرفه‌ای و با همکاری و درخواست مدرس از سازمان‌های مربوطه انجام می‌شود و در پایان افرادی که واجد شرایط باشند به شرکت‌های خصوصی معرفی می‌شوند.

طهماسبی عنوان کرد: اهداف موسسه آموزش‌های ورزشی ویژه جوانان و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و کار آفرینی و ایجاد اشتغال بین جوانان متعهد به نظام جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه است.

وی افزود: آموزش‌ها و تمرینات اعضا و نیروها در راستای اهداف تعریف شده قانون‌مند بوده و در مراحل بعدی به کارگیری خواهند شد که شامل مشاغل مرتبط حفاظت نگهبانی، تشریفات، مراقبت از افراد، مراقبت از پاساژها و هتل‌های دولتی و غیردولتی و نمایشگاه‌هاست.

مدیر موسسه ایمن مدافعان ایرانیان تاکید کرد: این فعالیت در اصفهان برای اولین بار در حالت اجرائی قرار گرفته و بعد از آموزش در اصفهان و شهرستان‌های تابعه مشغول به کار می‌شوند؛ همچنین در پایان برای شرکت کنندگان مدارک شرکت در دوره اعطا می‌شود.

وی در پایان اظهار کرد: مدرس  بانوان این دوره شهربانو منصوریان از قهرمانان اصفهانی رشته ووشو کشور است.

 

انتهای پیام/م

ثبت نام دوره‌های آموزشی دفاع شخصی و سیکوریتی ویژه بانوان و آقایان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار