سمیه بافرانی» اولین زن در استان اصفهان در جایگاه رییس شورای شهر بافران نائین قرارگرفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،همزمان با سراسر کشور هیئت رئیسه این شوراها به صورت رای گیری مخفی با ورقه برای یک دوره یکساله انتخاب می شوند که در نخستین روز از فعالیت پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر بافران برای یک دوره یکساله و با رای گیری مخفی بین اعضای جدید در فرمانداری شهرستان نایین انتخاب شدند.

در این رای گیری سمیه بافرانی به عنوان رئیس، محمد عربان به عنوان نایب رئیس، علیرضا عرب بافرانی و محمدحسین پوربافرانی به عنوان منشی و حسن پوربافرانی نیز خزانه دار شورای اسلامی شهر بافران انتخاب شدند.

سمیه بافرانی رئیس شورای شهر بافران  گفت : اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر بافران در طول‌ سال‌های خدمت خود با وحدت و همدلی نشان خواهند داد که بر سوگند یادشده خود پایبند خواهد بود و این شورا منشأ خدمات بیشتر و اقدامات ماندگاری در شهر بافران خواهد بود.

وی در ادامه افزود : اعضای شوراي شهربافران خارج ازهرگونه تبعيض براي پيشرفت وآسايش مردم قدم در اين راه نهاده و مطمئناً موفق خواهد بود چرا که با نیتی خالصانه و خدایی گام در راه خدمت و كمر همت برای خدمت گذاری مردم بسته است.

رئیس پنجمین دوره شورای اسلامی شهر بافران  در پایان خواستار ياري وحمايت مسئولین و مردم بافران در راستای پیشبرد اهداف شورا شد .

انتهای پیام/م

انتخاب رئیس پنجمین دوره شورای اسلامی شهر بافران نائین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.