رییس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی از افتتاح نخستین هایپر مالی صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی کشور در خراسان جنوبی خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ ولی پورمطلق، رییس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی گفت:همزمان با آغاز هفته دولت، نخستین هایپـر مالـی صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی افتتاح شد.

وی ضمن تبریک آغاز هفته دولت افزود: به منظور حمایت از روستاییان و تکمیل چرخه عملیات مالی و بانکی برای نخستین بار در کشور و به همت صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان، این هایپر مالی افتتاح می شود.

ولی پورمطلق گفت: در این هایپر مالی کلیه عملیات مالی روستاییان و تولیدکنندگان کشاورزی استان از قبیل دریافت تسهیلات، عملیات بانکی و بیمه ای به صورت همزمان انجام می گیرد تا از این طریق روند انجام فعالیت های جانبی برای تولید در بخش کشاورزی تسهیل شود.

رییس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی افزود: با همکاری بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر کشور دسترسی به خدمات بازنشستگی از کارافتادگی و حمایت های اجتماعی روستاییان نیز تسهیل شده است تا کشاورزان برای اجرای سیاست های کشاورزی و روند تولید، از سطح آرامش اجتماعی بالاتری برخوردار شوند.
انتهای پیام/ب


رفاه حال کشاورزان استان با افتتاح هایپر مالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.