نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات تأمین آب شرب در شهرستان سرخه برطرف می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ احمد همتی نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در شورای اداری استان سمنان به میزبانی شهرستان سرخه ضمن گرامیداشت هفته گفت : مسئولان نظام باید دلسوزانه برای ارائه خدمات به مردم اقدام کنند و اجازه ایجاد اختلال در ارائه خدمات را به هیچ‌کس ندهند.

نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی از افراد با روحیه انقلابی و اسلامی وارد نظام می‌شوند افزود : به هنگام عمل به دنبال منافع شخصی می‌روند و منافع ملت را در نظر نمی‌گیرند.

وی تصریح کرد: مردم در مقابل افرادی که در نظام به دنبال منافع شخصی خود هستند سکوت نمی‌کنند و پاسخ محکمی را به آنان می‌دهند.

همتی اظهار داشت : این انقلاب به همت ملت ایران ایجاد شد و به همین سبب انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب کاملاً مردمی است.

نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولان باید از ارایه بهترین خدمات در درجات عالی کیفیتی به مردم را دریغ نکنند افزود : برطرف کردن مشکلات تأمین آب شرب شهرستان سرخه در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد : بحران کم‌آبی در استان سمنان یکی از چالش‌های اصلی مردم این استان است که برطرف کردن این بحران نیز ازجمله مهم‌ترین اولویت‌های دولت است.

همتی اظهار داشت : با بهره‌ برداری از پروژه‌های آبی استان سمنان بخش عمده‌ای از مشکلات این استان برطرف می‌شود.


انتهای پیام / ذ


حل بحران کم آبی در استان سمنان جزو اولویت های دولت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.