فرماندار شهرستان سرخه از افتتاح و کلنگ زنی ۳۶ پروژه در این شهرستان طی هفته دولت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علی محمد مویدی زاده فرماندار شهرستان سرخه گفت : طی هفته دولت در این شهرستان ۳۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳ هزار و۳۰۶ میلیون ریال قابل‌افتتاح و بهره‌برداری و دو پروژه برای کلنگ‌زنی آماده‌ شده است که مهمترین آن کلنگ زنی ساختمان جدید شبکه بهداشت و درمان سرخه است.

 

وی افزود: بیشترین پروژه قابل افتتاح در هفته دولت متعلق به شهرداری سرخه است که اعتباری برابر با چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال را به خود اختصاص داده و توسط استاندار به بهره برداری خواهد رسید.

 

فرماندار سرخه درباره فراوانی پروژه های هفته دولت در دستگاه های اجرایی این شهرستان، گفت: شرکت توزیع برق با ۱۲ طرح، هلال احمر با یک طرح، حمل و نقل و پایانه ها با یک طرح، بهزیستی یک طرح، شرکت شهرک های صنعتی دو طرح، آب وفاضلاب شهری با یک طرح، منابع طبیعی و آبخیزداری با دو طرح، شرکت گاز با یک طرح، کانون پرورش فکری با یک طرح، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با دو طرح، شهرداری با هفت پروژه و نوسازی و تجهیز و توسعه مدارس با یک طرح در لیست طرح های هفته دولت شهرستان قرار دارند.

 

مویدی زاده افزود: دو پروژه تسهیلاتی نیز در این هفته به بهره برداری خواهد رسید که میزان اعتبار هزینه شده آن ۲۱ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال است و با افتتاح آن در سرخه برای ۱۹ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

 

فرماندار سرخه درباره تلاش های صورت گرفته طی دولت یازدهم برای مقوله بهبود شرایط اقتصادی، ابراز داشت: دستاوردهای دولت متعلق به تمامی آحاد مردم است و این خدمات و دستاوردهای شاخص دولت باید به اطلاع مردم برسد.

 

مویدی زاده همچنین با اشاره به اقتدار و امنیت حال حاضر کشور افزود: مردم همواره پشتیبان قابل اعتماد و استوار برای نظام جمهوری اسلامی تاکنون بوده اند و در همین راستا تلاش شده تا پروژه های افتتاحی و قابل کلنگ زنی هفته دولت در سرخه با محوریت رفاه اجتماعی و رضایتمندی عموم مردم انجام گیرد.

 

وی همچنین با تشریح دستاوردهای دولت تدبیر و امید در سرخه به برخی پروژه های شاخص و ارزنده افتتاح شده و در حال ساخت در این شهرستان اشاره داشت و گفت: در چهار سال عمر دولت تدبیر و امید بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

 


انتهای پیام / ه


افتتاح پروژه در سرخه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ن
۲۳:۱۳ ۰۱ شهريور ۱۳۹۶
پارتی بازیه دیگه هرشهری پارتی داشت برده