رئیس دانشکده فنی و مهندسی اسفراین از افتتاح خوابگاه پسران دانشکده فنی و مهندسی شهرستان اسفراین همزمان با هفته دولت خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛حیدری رئیس دانشکده فنی و مهندسی شهرستان اسفراین از افتتاح خوابگاه پسران گفت : فضای فیزیکی هتل ساریگل اسفراین با مساحت هفت هزار مترمربع به مجتمع آموزش عالی این منطقه واگذار شده که به عنوان خوابگاه پسران این دانشکده افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به تخصیص چهار میلیارد ریال اعتبار به منظور تجهیز این خوابگاه از وزات علوم تحقیقات و فناوری گفت: این خوابگاه دارای ظرفیت اسمی 400 تا 500 دانشجو است.

حیدری با اشاره به افتتاح خوابگاه دختران این دانشکده همزمان با ۱۶ آذر روز دانشجو، افزود: این خوابگاه به کمک خیرین در زیربنای دو هزار متر مربع با ظرفیت 200 نفر در حال احداث است.

وی با بیان اینکه از مجموع دو هزار دانشجوی در حال تحصیل در این دانشکده 70 درصد غیر بومی هستند، یادآورشد: هنوز هم به منظور اسکان این تعداد از دانشجویان به فضای فیزیکی نیاز است که تحقق این مهم نیازمند یاری بیش از پیش خیرین است.

حیدری یادآورشد: به منظور ارتقاء این دانشگاه به دانشکده باید زیرساخت های آن تقویت شود که تاکنون اقداماتی از قیبل، تجهیز خوابگاه، کلاس های آموزشی، کارگاه و آزمایشگاه، ایجاد سالن ورزشی، مرکز مشاوره، ارائه درخواست افزایش رشته های تخصیلات تکمیلی و راه اندازی آشپزخانه صنعتی در این مجموعه انجام شده است.

وی  خاطرنشان کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید سه کنفرانس ملی دستاورد های نوین برق، کامپیوتر، صنایع و مهندسی مکانیک، عمران ،فناوری پیشرفته و مهندسی مواد، شیمی، ایمنی صنعتی در این دانشکده برپا خواهد شد.

انتهای پیام/آ

برگزاری سه کنفرانس ملی در دانشکده فنی و مهندسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.