نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد اجسادی که نیروی دریایی مالزی پیدا کرده است متعلق به ملوانان ناو حادثه دیده جان اس مک کین آمریکا نیست.

نیروی دریایی آمریکا: بقایای پیدا شده توسط مالزی متعلق به ملوانان ناو مک کین نیستبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری رویترز، نیروی دریایی آمریکا روز پنجشنبه اعلام کرد اجسادی که نیروی دریایی مالزی پیدا کرده است متعلق به ملوانان ناو حادثه دیده جان اس مک کین آمریکا نیست. ناوگان هفتم نیروی دریایی آمریکا در بیانیه ای در پایگاه اینترنتی خود اعلام کرد این مطلب بعد از بررسی های پزشکی انجام شده روی این بقایا حاصل شد و قرار است بقایای پیدا شده به مقامات مالزیایی بازگردانده شود.

در پی برخورد روز دوشنبه این ناو آمریکایی جان اس مک کین با یک فروند کشتی تجاری نزدیک سواحل سنگاپور، ده ملوان آمریکایی ناپدید شدند. عملیات بین المللی جستجو برای پیدا کردن ملوانان گمشده که در آن از هواپیما، غواص و کشتی استفاده می شود، ادامه دارد.

روز سه شنبه، نیروی دریایی آمریکا بقایای انسانی را در داخل یکی از بخش های آسیب دیده ناو مک کین پیدا کرد. این ناو در شرایط کنونی در بندر نظامی جانگی سنگاپور پهلو گرفته است. تا کنون نیروی دریایی آمریکا هویت بقایای کشف شده را افشا نکرده است.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار