فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: دو جوان نقابدار که عامل اصلی تیر اندازی چند شب پیش در شهرستان قوچان بودند دستگیرشدند.

عاملان تیراندازی شبانه قوچان دستگیر شدندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛  سردار قادر کریمی با تشریح عملیات ضربتی پلیس برای دستگیری عاملان تیراندازی در قوچان گفت:دو جوان نقابدار ساعت27 دقیقه بامداد روز سی و یکم مردادماه وارد خیابان فرهنگیان ۲ به سمت منطقه نسیم آباد قوچان شدند.


سردار کریمی افزود : برابر اظهارات مردی27ساله، دو جوان موتور سوار اسلحه جنگی در اختیار داشتند و جلوی یک مغازه توقف کرده و اقدام به تیر اندازی ۴ الی ۵ فشنگ به سمت خودروی سواری پراید این فرد جوان می‌کنند آن‌ها به سرعت تا سر کوچه رفته و دوباره باز می‌گردندو اقدام به تیر اندازی مجدد به سمت خودرو پراید و مغازه کرده و متواری می‌شوند.

وی ادامه داد: با گزارش موضوع به پلیس110 بلافاصله ماموران انتظامی با توجه به اهمیت موضوع وارد عمل شدند و موتور سیکلت دو مرد نقاب دار که در ابتدای جاده معروف به گاز ر‌ها شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: :در ادامه تحقیقات پرونده دو متهم دیگر پرونده نیز شناسایی و دستگیر و با بررسی به عمل آمده مشخص شد که متهمان اسلحه جنگی را داخل خانه‌ای در روستای یزدان آباد از توابع قوچان مخفی کرده اند.

سردار کریمی افزود: ماموران انتظامی قوچان ساعت ۲، ۲:۴، ۵ روز سی و یکم مردادماه با هماهنگی مقام قضایی منزل روستایی را مورد بازدید قرار داده و اسلحه را کشف کردند.

وی گفت: : دو تن از این متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به تیر اندازی شبانه اعتراف کرد و تحقیقات گسترده پلیس در این رابطه ادامه دارد.



انتهای پیام // ح. خ.
 



کشف اسلحه جنگی در روستای یزدان آباد قوچان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار