سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: پیکان تیم خوبی است اما ما فقط به کسب سه امتیاز فکر می کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان سیروس پورموسوی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از دیدار با تیم فوتبال پیکان گفت: می‌دانیم دیدار سختی مقابل شاگردان مجید جلالی داریم اما فقط به کسب سه امتیاز فکر می کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: بازی مقابل تیم فوتبال پیکان سخت ترین بازی ما خواهد بود این تیم از لحاظ فنی جایگاه خوبی دارد و مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال پیکان از بزرگان فوتبال است. مشکلات پیکان در آینده رفع میشود ما هم با توجه به دو برد متوالی امیدواریم در دیدار مقابل پیکان حداکثر امتیاز را کسب کنیم و با پیروزی از زمین مسابقه خارج شویم.

وی تصریح کرد: نمی‌توانیم در مورد پیکان فقط با ۴ بازی برگزار شده نظر دهیم اما روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کردیم و امیدواریم بتوانیم بازی خوبی ارائه دهیم.

پیکان در هفته هشتم لیگ ۱۴ هم این مشکل را داشت و به مرور این موضوع را حل کرد پیکان در بازی فردا انتحاری بازی می‌کند و می‌خواهد با یک پیروزی و با آرامش به تعطیلات برود امیدوارم بچه ها تمرکز لازم را برای دیدار داشته باشند تا بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

پورموسوی در مورد جدول لیگ برتر گفت: جدول واقعی در نیم فصل دوم دیده می شود. تیم های پایین جدول در تعطیلات با انگیزه بیشتری کار می‌کنند لیگ امسال مانند سال قبل از کیفیت خوبی برخوردار نیست ما برنامه ریزی کردیم تا بتوانیم در تعطیلات دو بازی تدارکاتی داشته باشیم اما باید منتظر قرعه‌کشی جام حذفی باشیم تا ببینیم شرایط ما به چه صورتی است. بعد از قرعه‌کشی جام حذفی می‌توانیم برنامه کامل خود را ارائه دهیم.

انتهای پیام/

صحبت های پورموسوی در نشست خبری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار