مدیر عامل پیکان گفت:تاکنون هیچ اولتیماتومی به مجید جلالی بابت نتایج ضعیف تیم پیکان نداده ایم.

محمود شیعی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت تیم پیکان در لیگ هفدهم اظهار داشت:بازی فوتبال است و امیدوارم از این هفته شاهد اتفاقات خوب فوتبالی برای تیم پیکان باشیم و انشاالله در دیدار فردایمان مقابل فولاد بتوانیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم، در پایان هم بتوانیم با کسب اولین پیروزی نه تنها سر آغاز خوبی برای تیم ما در ادامه لیگ هفدهم باشد بلکه حتی به آن اهدافی هم که پیش از فصل مدنظرمان بوده است دست یابیم.

مدیرعامل باشگاه پیکان در پاسخ به این سوال که آیا شما اولتیماتومی به جلالی بابت نتایج ضعیف داده اید یا خیر، گفت: خیر ما برنامه 3 ساله با مجید جلالی داریم و مطمئن هستم تیم ما دیر یا زود دوباره به شرایط آیده آلش بازخواهد گشت.

او درباره اینکه خیلی ها فکر می کردند با توجه به خریدهای خوب تیم پیکان و دانش بالای کادر فنی انتظار می رفت این تیم در چهار بازی ابتدایی لیگ برتربازی های به مراتب بهتری را به نمایش بگذارد اما چرا تاکنون نتوانسته به نتایج مناسبی دست یابد،گفت:متاسفانه یک سری اتفاقات فوتبالی به ضرر تیم ما اتفاق افتاد که می شد این وقایع رخ ندهد اما امیدوارم از بازی این هفته مقابل فولاد شاهد اتفاقات خوب فوتبالی به نفع تیم پیکان باشیم.من معتقدم بازی هایمان را کردیم ولی آنطور که باید اتفاقات فوتبالی به نفع تیم ما رقم نخورد موجب شد تا از دیگر حریفان عقب بیافتیم.

مدیرعامل درباره بخشش امیر حسین صادقی و محرومیت یک ماهه فرزاد حاتمی از حضور در مسابقات گفت:مسئولان کمیته اخلاق پس از جمع بندی نهایی به این نتیجه رسیدند که  فرزاد حاتمی را با توجه به اینکه مقصر اصلی این درگیری بوده بیشتر جریمه کنند و امیر حسین صادقی هم به دلیل اینکه کمتر در این درگیری دخالت داشته کمتر محروم کنند.

شیعی درباره اتفاقات دادگاه CAS گفت: چنان چه به نتیجه نهایی برسیم حتما از طریق فدراسیون فوتبال به اطلاع مخاطبان خواهیم رسانید.در هر صورت دادگاه CAS دادگاهی است که باید یک سری ضوابط پنهان را تحت کنترل داشته باشد و خوشبختانه طبق گفته مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال تاکنون به نتایج خوبی در همین رابطه دست یافته ایم.

او در مورد اینکه چرا اسم او و اسلامیان در بین اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ثبت نشده اظهار داشت:باید بگویم این موضوع چند ماه پیش از شروع سال 96 مطرح شد و طی استعلامی که گرفته بودم در سال 1383 من عضو هیئت مدیره شرکتی بودم و دچار مشکلات مالیاتی بودم که همان زمان دوستان مبادرت به حل این مشکل کرده بودند و با پیگیری هایی که من انجام دادم خدا را شکر در این 15 سال اخیر هیچ مشکلی برایم بوجود نیامده است و بعد از این موضوع سریعا آن را به استحضار اعضای هیئت رئیسه رساندم که این مشکل ختم به خیر شده و طبق گفته آقایان قرار است پس از ثبت فدراسیون فوتبال در ثبت شرکت ها مجددا نام من و اسلامیان وارد این لیست شود.

شیعی درباره اینکه نزدیک به 70 سال از تاسیس فدراسیون فوتبال می گذرد اما چرا تاریخ آغاز به کار فدراسیون سال 96 عنوان شده است، گفت: بالاخره این بحث همانطور که مهدی تاج اعلام کردند قانونی بوده است.

شیعی درمورد اینکه گفته می‌شود دادگاهی برای حل مشکل ایران و عربستان تشکیل شده و حتی اسدی دبیر کل پیشین فدراسیون فوتبال هم در آن حضور داشته است، گفت: من اطلاعی در این زمینه ندارم.

وی در پایان با اشاره به پشیمانی حاج‌صفی و آخرین وضعیت مسعود شجاعی برای حضور در تیم ملی بیان کرد: هنوز در این زمینه اطلاعی ندارم و همان طور که گفته ام باید در مورد آن به جمع‌بندی برسیم زیرا این موضوع مسئله مهمی برای ما است و نبایدتصمیمات شخصی در این باره گرفته شود.

انتهای پیام/

اظهارات مدیر عامل پیکان درباره تیم آخرین وضعیت حاج صفی و شجاعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار