سرمربی تیم سایپا گفت: توپ‌های ما به دروازه نرفت، اما تراکتورسازی باهوش عمل و از اشتباهات ما استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان علی دایی سرمربی تیم سایپا پس از شکست 2 بر صفر سایپا مقابل تراکتورسازی گفت:  فکر می‌کنم باخت در این دیدار حق ما نبود. شرایط به گونه ای  رقم خورد که این اتفاق افتاد. تراکتوری‌ها یک فرصت هم در نیمه اول نداشتند. بعد از اینکه برق رفت،  آنها توانستند از فرصت استفاده کند.  در دیداری که کمترین حق ما برد بود، باختیم. به تیم تراکتورسازی تبریک می‌گویم.  توپ‌های ما به دروازه نرفت، اما تراکتورسازی باهوش عمل و از اشتباهات ما استفاده کرد.

دایی درباره غرور بازیکنانش پس از بازی مقابل استقلال گفت: متأسفانه این مسئله را دو روز است در تمرین یادآوری کرده ام که بازی سختی داریم. اما نشد. 

او  در مورد وقفه‌ ای که به‌ خاطر قطعی برق در ورزشگاه رخ داد اظهار داشت: تراکتورسازی بعد از آن وقفه کار خاصی نکرد. در صحنه گل اول تراکتورسازی، بازیکن ما توپ را دفع کرد، اما بازیکن تراکتورسازی شوتی زد و گلی به ثمر رساند که سال‌ها از یادش نمی‌رود. او عالی ضربه زد و گل هم شد. در ادامه ما آمدیم که گل خورده را جبران کنیم، اما نشد.

سرمربی سایپا در باره جایگزینی کلانتری به جای قلی زاده بیان داشت: شما بازی را دیدی؟ هر وقت بازی را ببینی، راحت می‌توانی نظر بدهید. قلی‌زاده زحمت کشید، اما امروز از روزهای خوبش فاصله داشت. مطمئنم به روزهای خوبش برمی‌گردد. فراز و نشیب در ورزشکاران طبیعی است.

او درباره تعطیلات خاطر نشان کرد: سعی می‌کنیم در تعطیلات اشتباهات‌مان را برطرف کنیم و تمریناتی انجام دهیم که باعث تقویت کار گروهی‌مان شود.

انتهای پیام/

 

اظهارات علی دایی بعد از بازی با تراکتورسازی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار