با برگزاری مراسم تحلیف اعضای شورای شهر کرمان در دوره پنجم، محمد فرشاد برای یک سال رئیس شورای شهر کرمان معرفی شد.

محمدفرشاد رئیس شورای شهرشدبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان دراین مراسم که با حضور فرماندار کرمان وتمام اعضای شورای شهرکرمان وجمعی از مدیران شهری برگزار شد، محمد فرشاد در یک فرایند رای گیری برای یک سال رئیس شورای شهر کرمان معرفی شد.

در این مراسم همچنین اعضای شورای شهر ضمن ادای سوگند کار خود را برای یک دوره چهارساله آغاز کردند.

فرماندار کرمان دراین مراسم گفت: شورای جدید با ۱۱ نفر عضو اصلی از میان ۲۶۰ رقابت کننده انتخاب و از امروز رسما کار خود را آغاز می کند.

محمدعلی توحیدی با اشاره به اینکه این انتخابات سالم و باشکوه برگزار شد تصریح کرد: شمارش آرا چندبار مورد بازبینی قرار گرفت اما هیچ تغییری در نتایج آراء بوجود نیامد.

وی تاکید کرد:این موضوع گواه صادقی بر اجرای دقیق عوامل اجرایی انتخابات بود ودر کرمان در هیچ دوره ای تا این حد بازنگری انجام نشده است.

فرماندار کرمان با تأکید بر اینکه شورای پنجم کلانشهر کرمان باید مرکز پشتیبانی برای استان باشد افزود : همه از همه امکانات برای عمران و آبادانی کلان شهر کرمان استفاده شود و با توجه به اینکه دغدغه رهبری بحث اشتعال و تولید است؛ اولین درخواست ما از شورا این است که به این مقوله توجه جدی کند.

در ادامه این جلسه دو نفر از هیئت اجرایی انتخابات به بیان دیدگاه های خود پرداختند و با تأکید بر ضرورت تکمیل طرح های نیمه کاره شهری ، خواستار انتخاب شهرداری کاردان و توانمند برای کلانشهر کرمان شدند.

 پس از این، مراسم ادای سوگند توسط ۱۱ عضو شورای شهر کرمان انجام و در پایان برای تعیین هیئت رئیسه شورای پنجم شهر کرمان برای دوره یک ساله از میان اعضاء رأی گیری شد که در نهایت، محمد فرشاد به عنوان رئیس و علی بهرامی به عنوان نائب رئیس شورای شهر کرمان انتخاب شدند.

 علی خدادادی و منصور ایرانمنش هم به ترتیب منشی اول و منشی دوم و سیدمحمدرضا معین زاده میرحسینی به عنوان خزانه دار انتخاب شدند.

انتهای پیام/ح

انتخاب هئیت رئیسه شورای پنجم در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.