رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شاخص ارزیابی ادارات استان در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی پیشرفت اجرایی طرح های زیرمجموعه آنها است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛   نوروزی در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی   گفت: دومین شاخص ارزیابی دستگاهها تعداد طرح هایی است که به بخش خصوصی واگذار شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان  با بیان اهمیت توجه و اهتمام مدیران اجرایی استان برای تحقق اهداف مورد نظر رهبر انقلاب با رویکرد اقتصاد مقاومتی افزود: ایجاد بستر فعالیت واحدهای تولیدی مشکل دار،افزایش صادرات غیر نفتی، ایجاد واحدهای تولیدی دانش بنیان، میزان ریالی و ارزی سرمایه گذاری در زیر بخشهای اقتصادی استان و افزایش زمینه ی صادرات از مهمترین شاخص ها برای ارزیابی دستگاه های اجرایی استان است.

وی با بیان اینکه پارسال سهمیه  استان برای واگذاری طرح های اقتصاد مقاومتی به بخش خصوصی 57مورد بود گفت: این تعداد امسال به 70 طرح افزایش یافت که تاکنون 39مورد آن تکمیل شده و بقیه هم در دست اجراست.

نوروزی افزود: به زودی جشنواره ی شهید رجایی در استان اجرا می شود و در آن از مدیران موفق در اجرای ماموریت های محوله تجلیل خواهد شد.

وی گفت: افزایش مشارکتهای مردمی، استفاده از خیرین، اقدامات بهره ورانه در کاهش مصرف و افزایش کارایی و رونق مباحث تولیدی از اهداف ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی است.

معاون اقتصادی استاندار هم در این نشست گفت: در واگذاری طرح ها به دنبال فعال نمودن بخش خصوصی هستیم.

مجید محنایی افزود: در این ستاد تلاش بر این است تا طرح هایی ارائه شود که هم مورد توجه سرمایه گذاران قرار گیرد هم موجبات توسعه استان را فراهم کند.

در این نشست تعدادی از مدیران درباره ی چگونگی اجرای پروژه های مربوطه گزارش ارایه کردند.

 

انتهای پیام/ش

 اجرای جشنواره ی شهید رجایی در استان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.