مدیرآموزش وپرورش بافق از تکمیل اردوگاه شهید مطهری ده کبیر در زمینی به وسعت ۵ هکتار در این شهرستان تا پایان سال جاری خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مدیرآموزش وپرورش بافق از تکمیل اردوگاه شهید مطهری ده کبیر شهرستان بافق تا پایان سال جاری خبرداد و گفت:این اردوگاه در زمینی به وسعت ۵ هکتار احداث شده است که زیربنای ساختمان اصلی آن150 مترمربع می‌باشد.

علی اصغر رنجبر بافقی با بیان اینکه آلاچیق، آشپزخانه و ساختمان دفتر این اردوگاه با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان تکمیل شده است تصریح کرد: تاکنون برای احداث سالن نماز خانه این اردوگاه ۱۵ میلیون تومان هزینه شده که جهت تکمیل این بخش ۳۵ میلیون تومان نیاز می‌باشد.

وی افزود:در مجموع جهت ساخت سرویس‌های بهداشتی و سالن اجتماعات نمازخانه ۱۵۰ میلیون تومان نیاز است.

مدیر آموزش وپرورش بافق بیان داشت:این اردوگاه با ظرفیت ۱۵۰ دانش آموز زمینه شور و نشاط در نسل نوجوان و جوان را ایجاد می‌کند.

رنجبر با اشاره به اینکه این اردوگاه در روستای ده کبیر واقع در ۵۰ کیلومتری شهر بافق می‌باشد عنوان کرد: منبع ذخیره آب با حجم ۴۰۰ متر مکعب در این اردوگاه ساخته شده ومورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی افزود:فضای سبز این اردوگاه نیاز به مرمت و احیا دارد که باید با آبیاری قطره‌ای انجام شود که هزینه‌ای بالغ بر ۵۰ میلیون تومان در بر دارد.

مدیر آموزش وپرورش بافق خاطر نشان کرد:ساخت این اردوگاه در سال ۸۱ آغاز شده است وبه دلیل عدم تامین اعتبار لازم، تا کنون تکمیل نشده است و نیاز مبرم به مساعدت مسئولان و خیران دارد.

انتهای پیام/ص

اردوگاه شهید مطهری ده کبیر بافق تا پایان سال جاری تکمیل می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.