این گزارش به بررسی علت دور ماندن چند تن از ورزشکاران نام آشنای کشورمان از تیم ملی می پردازد.

به گزارش  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بدون شک پوشیدن پیراهن تیم ملی بزرگ ترین آرزوی هر ورزشکار حرفه ای است اما گاهی اوقات ورزشکاران با وجود آمادگی کامل به دلایل مختلف از حضور در تیم ملی باز می مانند. در این گزارش به بررسی علت دور ماندن چند تن از ورزشکاران پر آوازه کشورمان از تیم ملی می پردازیم.

 

1-حمید سوریان

 نابغه کشتی ایران پس از شکست در المپیک ریو با اینکه از سوی علی اشکانی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد به اردوها نرفت و فعلا ترجیح داده از کشتی دور باشد. او در مصاحبه اخیرش گفته دوست داشته با خاطره ای خوش از تیم ملی خداحافظی کند و شاید روزی برای یک پایان خوب به دنیای کشتی بازگردد.

 ورزشکاران مشهوری که از قطار تیم ملی جا ماندند+عکس

2-شهرام محمودی

 یکی از ستاره های تیم ملی والیبال که از زمان آمدن کولاکوویچ در تمرینات تیم ملی حضور نداشته شهرام محمودی است، او که جای خالی اش در لیگ جهانی احساس می شد به دلیل مصدومیت و خستگی از ترکیب تیم ملی دور مانده و گفته است در پایان رقابت های لیگ تصمیم خود برای بازگشت یا عدم بازگشت به تیم ملی را می گیرد.

 ورزشکاران مشهوری که از قطار تیم ملی جا ماندند+عکس

3-صمد نیکخواه بهرامی

کاپیتان سابق تیم ملی بسکتبال در زمان بائرمن سرمربی سابق تیم ملی خط خورد، او که اخیرا قراردادی را با تیم جیانگ سو چین امضا کرده است پس از رفتن سرمربی آلمانی هم بازنگشته و حدود دو سال است که در تیم ملی حضور ندارد. البته نیکخواه بهرامی همیشه اعلام کرده که به بازی برای تیم ملی افتخار می کند اما گویا مسئولان فدراسیون فوتبال نمی خواهند او به تیم ملی بازگردد!

 ورزشکاران مشهوری که از قطار تیم ملی جا ماندند+عکس

4-قاسم رضایی

دارنده مدال طلای المپیک لندن و مدال برنز المپیک ریو مدتی است که از تیم ملی دور مانده و هنوز تصمیم قطعی برای بازگشت به جمع ملی پوشان نگرفته است. رضایی اخیرا گفته شاید برای شرکت در مسابقات المپیک 2020 به تیم ملی برگردد، در این صورت او به جمع معدود ورزشکاران سه مداله ایران در المپیک خواهد پیوست.

 ورزشکاران مشهوری که از قطار تیم ملی جا ماندند+عکس

5-عادل غلامی

 ستاره تیم ملی والیبال چند هفته پیش پس از درگیری با سید محمد موسوی ملی پوش دیگر والیبال کشورمان داشت اردو را ترک کرد و همین مسئله باعث ناراحتی ایگور کولاکوویچ سرمربی صربستانی تیم ملی شد. اخیرا کولاکوویچ درباره احتمال بازگشت غلامی به تیم ملی گفته است: غلامی بازیکن خوبی است اما فعلا به تیم ملی دعوت نمی شود اینکه او در آینده دوباره به تیم ملی دعوت می‌شود یا نه را نمی‌دانم و آینده یک راز برای همه ما است.

 ورزشکاران مشهوری که از قطار تیم ملی جا ماندند+عکس

6-امید نوروزی

 دارنده مدال طلای المپیک 2012 لندن پس از شکست در ریو از ترکیب تیم ملی دور مانده و از برخی اتفاقات به وجود آمده ناراحت است. نوروزی که انتظار داشت مسئولان ورزش کشور بعد از المپیک ریو او را تنها نگذارند فعلا ترجیح داده در آکادمی کشتی فرنگی که در شیراز دارد مشغول به کار شود.

 ورزشکاران مشهوری که از قطار تیم ملی جا ماندند+عکس

7-مهدی خدابخشی

 خدابخشی پس از ناکامی در المپیک ریو مدتی از تیم ملی تکواندو دور بود و اخیرا نیز به دلیل اختلاف نظر با مهدی بی باک سرمربی تیم ملی فرصت حضور در جمع ملی پوشان را از دست داده است. این خط خوردن از تیم ملی و عدم شرکت در رقابت های جهانی باعث سقوط خدابخشی در رنکینگ جهانی تکواندو شده است.

 ورزشکاران مشهوری که از قطار تیم ملی جا ماندند+عکس

انتهای پیام/

ورزشکارانی که از پوشیدن پیراهن تیم ملی بازمانده اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار