حسین رضا زاده گفت : باید وزارت ورزش و فدراسیون های هر رشته از ورزشکاران ما حتی پس از دوران قهرمانی حمایت کنند.

رضازاده:فقط من از فلاحتی نژاد به عنوان مربی تیم ملی استفاده کردمبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ،حسین رضا زاده در مراسم خاکسپاری مرحوم فلاحتی نژاد گفت: او حدود 10 سال با ما در اردوی های مختلف بود و در سال 2003 در بازیهای آسیایی طلا گرفت و  چندین مدال دیگر نیز گرفت. فلاحتی نژاد از لحاظ اخلاقی بسیار خوب بود و با همه بچه ها رفاقت داشت.

فقط من از فلاحتی نژاد در تیم ملی استفاده کردم

رئیس اسبق فدراسیون وزنه برداری گفت: همه ورزشکاران ما بعد از دوران قهرمانی فراموش می شوند. باید وزارت ورزش و فدراسیون های هر رشته  از ورزشکاران ما حتی پس از دوران قهرمانی حمایت کنند. زمانی که من رئیس فدراسیون بودم فلاحتی نژاد را کنار کیانوش باقری به عنوان مربی استفاده کردم اما پس از آن  دوباره کنار رفت.

او درباره وضعیت فعلی وزنه برداری و انتخاب بیرانوند به عنوان سرمربی گرفت: او به تازگی این پست را پذیرفته است و باید دید چه نتیجه ای می گیرد. کیانوش رستمی، بهداد سلیمی و سهراب مرادی در زمان ما هم قهرمان المپیک بودند و باید دید این کادر جدید چه وزنه برداران جدید را پرورش می دهد.

رضازاده در پایان درباره بازگشت سعید علی حسینی به وزنه برداری پس از 8 سال محرومیت بیان کرد: سعید هم بین ورزشکاران خوب کشورمان بود و حالا بعد از هشت سال دوباره به بدنه تیم ملی ما اضافه می شود تا در کنار بهداد در فوق سنگین افتخار آفرینی کند.

انتهای پیام/

نظر حسین رضازاده درباره درگذشت فلاحتی نژاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار