معاون استاندار و فرماندار ویژه کاشان توسعه و پیشرفت شهر و شهرستان را در گرو تعامل و همدلی در چارچوب قانون دانست و خودداری از دخالت دادن نگرش های سیاسی و جناحی در امور توسط منتخبین شورای اسلامی شهر کاشان را خواستارشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا مومنیان، در دیدار منتخبین شورای اسلامی شهر کاشان گفت: توسعه و پیشرفت شهر و شهرستان و امکان پیشبرد و اجرای برنامه های مدیریت شهری از طریق تعامل سازنده میسر است .

وی، با تاکید بر اینکه نظرات اعضا با هر نگرش و سلیقه‌ای با رأی مردم به شورای شهر راه پیدا کرده است محترم است افزود: تمامی اقدامات بایستی منطبق بر قانون باشد و از دخالت دادن نگرش های سیاسی و جناحی در امور خودداری نماییم.

به‌گفته‌وی، مردم از شوراهای اسلامی شهر و روستا می خواهند تا مطالبات و درخواست های آنان را تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری و همه کارها را بر اساس فرآیندهای کارشناسی و قانونی استوار کنند.

فرماندار کاشان،با اشاره به مورد غفلت قرارگرفتن توجه به اولویت های شهر و روستا به‌عنوان یک مساله مهم در بعضی مواقع تصریح‌کرد: مردم درخواست‌های مختلف و متعددی از مسوولین و شوراهای اسلامی شهر و روستا دارند اما توجه به اولویت‌های هر شهر و منطقه اهمیت بیشتر به آن ضروری است.

مومنیان،پیشرفت و توسعه متوازن شهر و منطقه را مستلزم توجه به نیازهای اساسی و اصلی مردم دانست و گفت: گاهی برخی اقدامات از درجه اولویت برخوردار نیست ولی همه انرژی ها و منابع سازمان در خدمت آن قرار می گیرد.

وی، فضای آرام و صمیمی حاکم بر اعضای شورای اسلامی دوره پنجم را تاکید کرد و افزود: توجه همگان  تعامل و همدلی و توجه به قانون است و به طور قطع ویقین نتایج خوبی برای مردم ، شهر و منطقه در برخواهد داشت.

 

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار