به مناسبت هفته دولت کمک هزینه ازدواج به ۳۰۰ زوج جوان مدد جوی کمیته امداد مازندران پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ناصر اسکندری قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با بیان اینکه کمک هزینه خدمات ازدواج به ۳۰۰ نفر از مددجویان مازندران به ارزش ۸ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال به مناسبت هفته دولت، پرداخت شد، گفت: فراهم شدن بستر ازدواج برای فرزندان مددجویان و کمک به آن‌ ها برای آغاز زندگی مشترک از اهداف ارائه تسهیلات ازدواج به جوانان است.

وی افزود: ۷۶ طرح اشتغال به مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان در هفته دولت واگذار شد و برای اجرای این طرح‌ ها ۱۳ میلیارد و ۵۷۷ میلیون ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه طرح‌ های اشتغال برای مددجویان مازندران در ۱۵ شهرستان اجرا می‌ شود، گفت: بیشترین طرح‌ ها به ترتیب در شهرستان‌ های بابل، قائمشهر و ساری افتتاح می‌ شود.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با بیان اینکه در هفته دولت ۳۴ واحد مسکن مددجویی در مازندران تحویل داده می‌ شود، افزود: این واحد‌های مسکونی با هزینه‌ ای به ارزش ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال با کمک کمیته امداد ساخته شده است.

اسکندری گفت: بیشترین مسکن در شهرستان ساری  و نوشهر هر کدام ۶ واحد و در شهرستان  بابل نیز ۴  واحد مسکن مدد جویان در هفته دولت تحویل داده می‌شود.

وی افزود: ۱۱۸ هزارو ۷۳۵ نفر مازندرانی زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ م

تسهیلات ازدواج برای ۳۰۰ مددجوی مازندرانی در هفته دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار