نخستین نشست کارگروه بین‌الملل بقاع متبرکه با حضور معاونان فرهنگی ومدیران مراکز فرهنگی بقاع متبرکه دارای زائر خارجی در معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه؛ نخستین نشست کارگروه بین‌الملل بقاع متبرکه با حضور معاونان فرهنگی و مدیران مراکز فرهنگی بقاع متبرکه دارای زائر خارجی در معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدمحمد کاظم موسوی متقی هدف از تشکیل این کارگروه را تهیه و تدوین سند جامع بین‌المللی جهت پذیرایی از زائران خارجی و اثرگذاری فرهنگی و شناساندن معارف اهل بیت و انتشار انقلاب اسلامی به تمامی جهانیان بیان کرد و افزود: در این نشست بعد از بیان تجارب مدیران مراکز بقاع متبرکه حاضر در جلسه و ارائه پیشنهادهایی، مقرر شد دبیرخانه کارگروه در اسرع وقت فعال گردد و نسبت به تهیه سند و تشکیل جلسات آتی اقدام نمایند.

موسوی متقی افزود: مقرر گردید فعلا چهار کمیته تشریفات، خدماتی و رفاهی، کمیته اعزام مبلغ، کمیته محتوا و کمیته ارتباطات در این خصوص فعال شده و مسئولیت هر یک از کمیته‌ها نیز به عهده یکی از اعضای حاضر در جلسه گذاشته شد.

 

انتهای پیام/

 

تنظیم سند جامع افق بین‌الملل بقاع متبرکه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار