معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت از اجرای پروژه های محرومیت زدایی در مناطق محروم و مرزی آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ سرهنگ مصطفی حبیبی در مراسم افتتاح پروژه محرومیت زدایى مسجد روستاى بریسو واقع در شهرستان مرزی سردشت اظهار داشت: تمام ظرفیت های لازم برای خدمت رسانی به روستاهای کم برخوردار استان فراهم است.

وی توسعه و آبادانی روستاهای کشور را یکی از اهداف سپاه در طرح های محرومیت زدایی دانست و افزود: سپاه تمام تلاش خود را برای رفع نیاز محرومین جامعه به کار می گیرد.

حبیبی اضافه کرد: بستر توسعه و آبادانی شهرهای مرزی استان هم اکنون با وجود امنیت کامل برقرار است.

معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت با تشریح اقدامات سپاه در منطقه کردنشین سردشت تصریح کرد: احداث خانه های افرادنیازمند، اعطای جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد، اعزام گروه های جهادی و تیم های پزشکی به روستاهای کم برخوردار و احداث چندین پروژه محرومیت زدایی از جمله اقدامات این سپاه در راستای محرومیت زدایی شهرستان سردشت است.

وی افزود: مردم بصیر ما متحد و یکپارچه با همه قومیت‌ها و مذاهب و پیروی از اسلام و آموزه‌های دینی و پشتیبانی از ولایت فقیه حرکت می‌کنند و این اطاعت و یکپارچگی همیشه موجب عزت ما مسلمانان در برابر دشمنان شده و می‌شود.

مسجد روستای بریسو با زیربناى ۳۵۰ متر مربع به همت بسیج سازندگى سپاه سردشت از محل اعتبارات محرومیت زدایى قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) و کمک های خیرین افتتاح شد.

انتهای پیام/ب

بستر توسعه و آبادانی شهرهای مرزی استان هم اکنون با وجود امنیت کامل برقرار است

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.