فرماندار کهگیلویه گفت: 56 طرح اشتغالزایی با همکاری صندوق کار آفرینی امید در این شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛    علی پوزش در حاشیه بهره برداری از این طرح ها اظهار داشت که 15میلیارد ریال تسهیلات با همکاری صندوق کارآفرینی امید در این راستا پرداخت شد.

وی این طرح ها را در زمینه های میراث فرهنگی، خدماتی و صنفی با میزان اشتغالزایی 64 نفر ذکر کرد.

فرماندار کهگیلویه یکی از مشکلات اصلی شهرستان را بیکاری ذکرکرد و گفت: نیاز است طرحهای تولیدی، خدماتی و‌ کشاورزی برای اشتغالزایی بیشتر از سوی صندوق کارآفرینی امید حمایت شوند.

پوزش با اشاره به ایجاد تفاهم نامه با بانکها، بنیاد برکت و دفتر مناطق محروم، افزود که بر اساس این تفاهم نامه ها، سرمایه گذاری در روستاها برای اشتغالزایی است.

وی، سود تسهیلات سرمایه گذاری در روستاها را هشت درصد دانست و بیان کرد: تسهیلات اشتغالزایی تا 20 میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

پوزش تصریح کرد که همه روستاهای شهرستان کهگیلویه ظرفیت بهره مندی از این تسهیلات را دارند.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت که حمایت از طرح های اشتغالزایی در اولویت این صندوق در استان است.

ارسلان حسن پور اظهار کرد: تسهیلات اشتغالزایی در شهرستان کهگیلویه نسبت به سال گذشته 78 درصد رشد داشته است.

وی بیان کرد که تاکنون این صندوق 90 میلیارد ریال تسهیلات در پاسخ به نامه‌های مردم در سفر ریاست جمهوری و در حوزه اشتغالزایی به متقاضیان و افراد واجد شرایط در استان پرداخت کرده است.

حسن پور اظهار داشت: حدود 17 هزار نامه از مجموع 103 هزار نامه مردمی تقدیمی به رئیس جمهوری در سفر سال گذشته، به صندوق کارآفرینی امید معرفی شدند.

وی ادامه داد: تسهیلات 15 هزار نفر از این تعداد در استان آماده پرداخت است.

 

انتهای پیام/ش

اشتغالزایی 64 نفر با بهره برداری از 56 طرح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.