مديرجهاد کشاورزی انديمشک از اعطای 170 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی کشاورزی و دامپروری این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید هدایت الله موسوی، مديرجهاد کشاورزی انديمشک بیان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون از محل اعتبارات بانک کشاورزی 170 میلیارد ریال تسهیلات جهت پرداخت به متقاضیان حوزه های صنایع تبدیلی کشاورزی و مکانیزاسیون دام و طیور در نظر گرفته شده که در حال انجام است.
وی اظهار کرد: 185 میلیارد ریال تسهیلات نیز از طریق بانک کشاورزی و صندوق توسعه ملی نیز در دستور پرداخت و در دست اقدام است که اختصاص به 10 واحد صنعتی و سرمایه در گردش طرح های فعال جهت تأمين مواد اولیه دارد.
موسوی اذعان داشت: تسهیلات مذکور به منظور احداث سردخانه محصولات کشاورزی، بسته بندی عسل، انبارداری و نگهداری محصولات کشاورزی، کشتارگاه صنعتی دام و طیور، صادرات محصولات کشاورزی هزینه خواهند شد.
مديرجهاد کشاورزی انديمشک در پایان به ثبت نام متقاضیان تسهیلات در سامانه اشاره کرد و افزود: دارندگان مجوز تأسیس یا پروانه بهره داری که طرح هایشان دارای 60 درصد پیشرفت فیزیکی می باشد می توانند جهت ثبت نام و دریافت تسهیلات به سامانه بهین یاب (WWW.behinyab.ir) و جهت کسب اطلاعات بیش تر پیش از ثبت نام به مدیریت جهاد کشاورزی انديمشک مراجعه نمایند.
انتهای پیام/گ

پرداخت تسهیلات به کشاورزان و دامداران اندیمشک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار