معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: بنیاد غدیر یک بنیاد بین المللی است که باید فراتراز مرزهای ملی عمل کند.

بنیاد بین المللی غدیر باید فراتر از مرزهای ملی عمل کندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛  محمد حسن واحدی در جلسه بررسی برنامه های دهه امامت و ولایت گفت: ایام قربان تا غدیر از لحاظ اعتقادی یک ایام استراتژیک است که ترویج پیام آن نباید منحصر به این روزها بماند بلکه باید در تمام طول سال جریان داشته باشد.

وی افزود: همان گونه که در دهه کرامت با تشکیل ستاد، شاهد تقسیم کار و به میدان آمدن تمام ظرفیت های دولتی و مردمی هستیم، در ایام امامت و ولایت نیز با تشکیل ستاد می توان این جریان مهم را مدیریت و رهبری کرد.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی افزایش اعتبارات بیناد بین المللی غدیر را لازم و ضروری خواند و گفت: برای تحقق آن تمام تلاش خود را بکار می گیریم.

واحدی گفت: ستاد غدیر باید در تمام استان ها فعال شود و به تبع از آن در شهرستان ها با محوریت فرمانداران نیز آغاز به کار می کند.

وی افزود: از ظرفیت دستگاه های دولتی در راستای سیاست گذاری، بستر سازی و مردمی شدن با هدف تبیین رسالت اصلی غدیر استفاده خواهیم کرد.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: امور مساجد و هیئتهای مذهبی یکی از بهترین ظرفیت ها در تولید و بالا بردن کیفیت محتوای غدیر است.

انتهای پیام// م.م

هیئت های مذهبی بهترین ظرفیت را در بالا بردن کیفیت محتوای غدیر دارد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.