سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: تیم فوتبال تراکتورسازی حریفی قابل احترام و سخت کوش است.

دایی: تراکتور حریف قابل احترامی استبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتورسازی تبریز گفت: تیم های تبریزی همیشه فوتبال با کیفیتی ارائه می دهند و می دانیم کار سختی فردا مقابل تیم فوتبال تراکتورسازی داریم.

دایی در ادامه افزود: می‌دانیم فردا بازی سخت و حساسی داریم و با توجه به نتایجی که کسب کرده ایم نمی‌خواهیم موقعیت مان به خطر بیافتد. می ‌خواهیم این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم. احترام خاصی برای تراکتورسازی و هوادارانش قائلم و تراکتور در چند بازی گذشته بدشانسی آورد لیاقت شکستن نداشت.

سرمربی تیم فوتبال سایپا تصریح کرد: به گل محمدی تبریک می گویم تیم خوبی را با تمام این مشکلات جمع کرده است اما امیدوارم با برد در بازی مقابل تراکتور موقعیت خود را تثبیت کنیم زمان کمی داشتیم و تنها دو روز به ریکاوری پرداختیم.

آقای گل فوتبال جهان خاطر نشان کرد: می خواهیم روند رو به رشد خود را ادامه دهیم و تمرینات سختی را پشت‌سر سر گذاشتیم و اگر اتفاق خاصی نیافتد می‌توانیم تیم‌ی باشیم که حرفی برای گفتن دارد.

به خاطر تیم ملی تعطیلات لیگ را تحمل می کنیم

دایی در ادامه گفت: تمام تیم ها عملکرد خوبی دارند و تعطیلات لیگ باعث می شود از شرایط بازی به دور شوند اما به خاطر تیم ملی باید شرایط را قبول کنیم تیم ملی فوتبال کشورمان خیلی مهمتر از باشگاه ها است و برای جام جهانی آماده می شود برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم و اگر در این تعطیلات تیم ها سود کنند این اتفاق برای همه تیم‌ها است.

وی در خصوص فرصت های زیادی که به تیم فوتبال سایپا دست می‌دهند گفت: ما فرصت‌های زیادی را از دست دادیم اما مهاجمان هم عملکرد خوبی داشتند و توانستیم ۷ یا ۸ گل به ثمر برسانیم. موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم زیرا تمرینات خوبی داریم. بچه‌ها عالی تمرین می‌کنند و عملکرد خوبی دارند و من از آنها راضی هستم اما باید بدانیم اگر همه چیز درست باشد ما از همین ابتدا قهرمان هستیم.

 سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص دیدار پرسپولیس و الاهلی عربستان گفت: این دیدار با مسابقه ما با تراکتورسازی همزمان است وفقط می‌توانم برای پرسپولیس آرزوی موفقیت کنم و امیدوارم در مقابل این تیم عربی موفق باشد. پرسپولیس توانایی برد مقابل الاهلی عربستان را دارد.

انتهای پیام/

نشست خبری دایی پیش از دیدار با تراکتورسازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۳:۴۹ ۳۰ مرداد ۱۳۹۶
شما کنار زمین داد وهوار کن سر داور و ناظر شما قهرمانید
آخرین اخبار