فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری عاملان ناامنی در یک مجتمع تجاری شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار مهدی معصوم بیگی در این باره گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تحرک تعدادی از اراذل و اوباش و برهم زدن نظم عمومی در یکی از مجتمع های تجاری شهر اصفهان که باعث ایجاد رعب و وحشت در بین مردم شده بود، تیمی از ماموران واحد گشت انتظامی فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در محل حاضر شدند که متهمان با مشاهده ماموران از صحنه گریختند.

وی افزود: با این حال، ماموران با شناسایی متهمان در یک عملیات ضربتی چهار نفر از این افراد را دستگیر و چندین قبضه سلاح سرد آنها را نیز کشف کردند.

وی گفت: در ادامه این عملیات، ماموران پلیس امنیت نیز پنج نفر دیگر از افراد شرور را دستگیر و همراه با سلاح های کشف شده تحویل مراجع قضائی دادند.

سردار معصوم بیگی افزود: با توجه به موقعیت اصفهان بعنوان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی، قطب گردشگری، مهد علم و ادب، عالمان دینی، حماسه سازان بزرگ و تقدیم کننده بیشترین شهید دوران دفاع مقدس و داشتن عنوان شهر شهیدان، تحرک اراذل و اوباش در چنین شهری برای نیروی انتظامی قابل قبول نیست.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از برنامه های این فرماندهی برای برخورد سریع، قاطع و دقیق با افراد شرور خبر داد و گفت: در این زمینه تیمی مجهز برای مقابله با افراد شرور، قانون شکن و مزاحمان نوامیس مردم پیش بینی شده است که در صورت تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 در سریعترین زمان وارد عمل خواهند شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.