آیت الله نوری همدانی گفت:قوانین شرعی در ذبح حیوانات به درستی رعایت شود تا گوشت از هر جهت حلال باشد.

قوانین شرعی در ذبح حیوانات به درستی رعایت شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ آیت الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید،ظهر امروز در دیدار با رئیس سازمان دامپزشکی کشور، اظهار داشت: مسئولیت سازمان دامپزشکی بسیار مهم است چون با ذبح حیوانات و سلامت مردم در ارتباط هستند.

 وی افزود: در ذبح حیوانات باید قوانین شرعی رعایت شود، قانون ذبح، قانون دین است و لازم است آن را به درستی رعایت کرد تا گوشت از هر جهت حلال باشد.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به اهمیت فعالیت دامپزشکی افزود: سازمان دامپزشکی باید مراقب باشد تا ذبح از نظر شرعی حلال و همچنین سالم باشد.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه دین اسلام توصیه کرده است که از حیوانات به درستی نگهداری شود، بیان کرد: در اسلام قوانینی مطرح شده که یکی از این مسائل در مورد نگهداری حیوانات است.

این مرجع تقلید عنوان کرد: در ذبح حیوانات باید قوانین شرعی رعایت شود، قانون ذبح، قانون دین است و لازم است آن را به درستی رعایت کرد تا گوشت از هر جهت حلال باشد.

آیت‌الله نوری‌همدانی خاطرنشان کرد: کرسی‌های درس خارج باید بر اساس نیاز روز ارائه شود تا بتواند پاسخ گوی مسائل مهم جامعه باشد.

انتهای پیام/ش

دیدار رئیس دامپزشکی کشور با آیت الله نوری همدانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار