تیم کبدی جوانان قم با یک برد و ۳ شکست به کار خود در مسابقات کبدی جوانان کشور خاتمه داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  مسلم رشیدی گفت: رقابت‌های کبدی قهرمانی جوانان کشور در دور پایانی روز جمعه در زابل به پایان رسید و تیم کبدی استان قم در این مسابقات نتوانست به جمع ۴ تیم برتر کشور صعود کند.

وی افزود: کبدی کاران جوان قم پس از صعود از مسابقات منطقه‌ای، به مرحله نهایی که با حضور ۱۰ تیم برتر کشور در زابل برگزار شد راه پیدا کردند و در گروه دوم این مسابقات با تیم‌های سیستان و بلوچستان، مرکزی، آذربایجان غربی و خراسان رضوی همگروه شدند.

رئیس هیئت کبدی استان قم گفت: اولین بازی تیم کبدی جوانان قم برابر تیم استان مرکزی برگزار شد که در این بازی تیم کبدی استان مرکزی توانست با نتیجه ۴۱ بر ۲۹ قم را شکست دهد اما شکست قم در بازی دوم هم تکرار شد و تیم قم این بار برابر آذربایجان غربی ۲۵ بر ۵۱ بازنده شد.

رشیدی بیان داشت: سومین حریف تیم کبدی جوانان قم، تیم قدرتمند سیستان و بلوچستان بود که در این بازی تیم جوانان قم با وجود ارائه یک بازی خوب نتوانست برنده باشد و ۳۲ بر ۴۲ نتیجه را به میزبان مسابقات واگذار کرد.

وی عنوان کرد: چهارمین مسابقه تیم کبدی استان قم  برابر تیم  خراسان رضوی برگزار شد که این مسابقه با پیروزی ۵۶ بر ۳۱ تیم قم به پایان رسید اما این برد نتوانست عامل صعود تیم قم شود و تیم کبدی جوانان قم با این برد با یک پیروزی و سه شکست در دور گروهی حذف شد.

رئیس هیئت کبدی استان قم در مورد فعالیت در حوزه بانوان تصریح کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته با هیئت کبدی استان اصفهان، تیم کبدی بانوان استان قم روز جمعه در اصفهان اردوی مشترکی با تیم کبدی استان اصفهان برگزار کرد در حالی که تیم قم خود را برای مسابقات قهرمانی کشور آماده می‌کند.

 

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.