بیستمین کنفرانس ملی شیمی فیزیک ایران با حضور شخصیت های علمی کشور در اراک آغاز به کار به کار کرد .

آغاز به کار کنفرانس ملی شیمی فیزیک ایران در اراکبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ بیستمین کنفرانس ملی شیمی فیزیک ایران با حضور شخصیت‌های علمی کشور در دانشگاه اراک آغاز به کار به کار کرد.

صلابت دبیر بیستمین کنفرانس ملی شیمی فیزیک ایران در مصاحبه با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک گفت: این کنفرانس با هدف تبادل نظر بین متخصصین دانشگاهی و صنایع مختلف از جمله پالایشگاه و پتروشیمی و صنایع دارویی در زمینه آخرین دستاورد‌ها در زمینه‌های ترمودینامیک، شیمیایی، شیمی کوانتم، مهندسی شیمی و شیمی فیزیک به میزبانی دانشگاه اراک از امروز آغاز شده و تا ۳۱ مردادماه ادامه دارد.

صلابت افزود: ۳۱۵ مقاله علمی به دبیرخانه این کنفرانس ارسال شده است که تعداد ۴۰ مقاله به صورت سخنرانی و ۲۵۵ مقاله به صورت پوستر در حاشیه کنفرانس ارائه می‌شود.


وی  اضافه کرد : در این کنفرانس ۶ کارگاه اموزشی از جمله کارگاه پراش اشعه ایکس، NMR و کاربرد ترکیبات ایزوتروپی دو تریم دار برگزار می‌شود.

دکتر جلیلی، دبیر کمیته شیمی فیزیک انجمن شیمی ایران هم  گفت: برگزاری این کنفرانس می‌تواند باعث ارتباط بیشتر بین دانشگاه و صنعت شود و برگزاری این کنفرانس در استان مرکزی و بخصوص شهر اراک بعنوان قطب صنعتی کشور می‌تواند تاثیر بسزایی در رشد این علم و این ارتباط داشته باشد.

انتهای پیام / ج

کنفرانس ملی شیمی فیزیک ایران در اراک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.