تعداد 10 دستگاه تراکتور مدل 319 از محل تسهیلات صندوق توسعه ملی با عاملیت پست بانک در روستاهای محروم شهرستان میانه با نرخ سود 10 درصد به کشاورزان تحویل داده شد.

واگذاری 10 دستگاه تراکتور به کشاورزان میانه ایبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مهدی مشایخی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار ویژه میانه  روز شنبه در مراسم تحویل این تراکتورها، گفت: خریداری این تراکتورها نمونه ارزشمندی از اقدام برای اشتغال زایی و توسعه روستاها می باشد و امیدواریم با نوسازی و مکانیزاسیون ادوات کشاورزی شاهد افزایش راندمان تولید محصولات در روستاهای شهرستان باشیم.


مهدی مشایخی، از ارسال تعداد 87 فقره پرونده تسهیلات برای نوسازی و مکانیزاسیون ادوات کشاورزی، احداث استخر و روش های نوین آبیاری و سامانه ضد تگرگ به اداره کل امور روستایی استانداری خبر داد و افزود: از این تعداد، 67 پرونده تصویب و به شهرستان جهت پرداخت ارسال شده که در مراحل تکمیل پرونده می باشد و نرخ سود ماشین آلات 10 درصد خواهد بود.


وی ادامه داد: از این 67 پرونده 35 مورد مربوط به تراکتور می باشد که در این خصوص 10 دستگاه تراکتور خریداری و امروز تحویل داده شده و 25 دستگاه دیگر نیز با تکمیل پرونده خریداری و تحویل خواهد شد.

انتهای پیام/خ

افزایش راندمان تولید محصولات در روستاهای آذربایجان شرقی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار