اختتامیه طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه‌زدایی دینی

اختتامیه بیست و چهارمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه‌زدایی دینی در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ آیین اختتامیه بیست و چهارمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه‌زدایی دینی با حضور نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، استاندار و جمعی از مسئولان استانی در مهدیه مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد.

حجت الاسلام عبدالحسین خسرو پناه رئیس مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه در این آیین و به عنوان آخرین سخنران طرح گفت: برای رسیدن به خانه آباد باید مسائل جامعه را رصد کرد تا افراد جامعه از آسیب‌ها و چالش‌ها به دور باشند.

وی افزود: با وجود خرده فرهنگ‌های متفاوت در کشور، عده‌ای در تلاش هستند با تستفاده از این خرده فرهنگ‌ها در جامعه تفرقه ایجاد کنند.

خسرو پناه، سبک زندگی علوی و نبوی را بهترین الگو برای مقابله با چالش‌های پیش روی خانواده‌ها بیان و اضافه کرد: متأسفانه دشمن به دنبال ترویج سبک زندگی غیر اسلامی در جوامع انقلابی است.

حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد نیز، طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی را در راستای پاسخگویی به سؤالات جوانان دانست و گفت: در قرآن هم به شبهه‌زدایی اشاره شده و پاسخگویی به سؤالات جوانان ضروری است.

وی افزود: بیست و چهارمین دوره این طرح امسال با محوریت «خانه آباد، جوانان و انقلاب اسلامی ایران» به مدت ۲۲ روز برگزار و ضرورت‌های انسان، دین و خانواده از منظر اسلام در این دوره از طرح از سوی کارشناسان دینی تبیین و تشریح شد.

گفتنی است: بیست و چهارمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه‌زدایی دینی چهارمحال و بختیاری از ۵ تا ۲۷ مردادماه جاری با عنوان «انسان و رسالت انقلاب اسلامی» ویژه جوانان و ویژه عموم با عنوان «خانه آباد» در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار گردید.

آیات و حجج اسلام حسینی قمی، حیدری کاشانی، ماندگاری، صدیقی، سید احمد خاتمی، میرباقری، نجم الدین طبسی، رفیعی و خسروپناه از اساتید این دوره بودند.

انتهای پیام/خ

اختتامیه بیست و چهارمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه‌زدایی دینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار