«خاک سفید»؛ رمان جدید نویسنده «من و غول کوزه»

این رمان اثری اجتماعی و درباره زندگی چند نفر در محله خاک سفید تهرانپارس است.

«خاک سفید»؛ رمان جدید نویسنده «من و غول کوزه»حمید بابایی نویسنده، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره تازه‌ترین فعالیت‌های ادبی خود گفت: مشغول کار روی دو اثر برای نوجوانان هستم. قصه پردازی برای نوجوانان دغدغه اصلی من در حوزه کتاب است. نگارش یک رمان و یک مجموعه شامل سه نمایشنامه برای اجرا در مدارس، از اصلی‌ترین کارهای این روزهای من است. نام موقت این رمان نوجوان «من و غول کوزه» است.

این نویسنده همچنین گفت: کتاب قبلی‌ام با نام «پیاده» از سوی نشر مروارید به بازار عرضه شده است و اول شهریور ماه در فرهنگسرای رسانه نقد می‌شود.

بابایی در ادامه اظهار داشت: رمان «خاک سفید» را هم در دست انتشار دارم. این رمان روایت زندگی چند نفر در محله خاک سفید تهرانپارس است. در واقع زمان روایت برمی‌گردد به سال های 74 تا 80 که خاک سفید و بخش جزیره ویران شد.

وی افزود: رمان من اثری اجتماعی در مورد زندگی در مناطق خاص تهران و آدم های این منطقه است. تن ندادن به یکسری قواعد در این مناطق و آسیب‌ها و معضلات زندگی در چنین مناطقی از موضوعات این کتاب است.

شایان ذکر است؛ امروزه «محله غربتی‌ها» همان جزيره معروف در خاک سفيد كه به بهشت خلافكاران معروف بود، نابود شده و دور آن ديوار كشيده‌اند.

 

انتهای پیام/

 

دغدغه حرفه‌ای نویسنده جوان برای ادبیات نوجوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار