نماینده مردم پاوه و جوانرود گفت: به دلیل روحیه تعاملی و سوابق ارزنده وزیر پیشنهادی کشور همه نمایندگان مجلس از هر طیفی به دنبال رأی آوردن وی هستند.

تمرکز زدایی و تقویت استانها در دوره رحمانی فضلی اتفاق افتاده استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، شهاب نادری نماینده مردم پاوه و جوانرود در جریان رای اعتماد به کابینه دوازدهم و در موافقت با عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر پیشنهادی کشور، با بیان اینکه وزارت کشور به عنوان وزیر‌الوزرا شناخته می‌شود ، اظهار داشت: وزارت کشور مهمترین وزارتخانه از حیث هماهنگ کردن مدیریت عالی استان‌ها محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: نخبگان و رئیس جمهور، رحمانی فضلی را به عنوان کسی که نمره قابل قبولی دریافت کرده نام می‌برند زیرا وی دارای نگرش سیسستمی درباره پدیده‌های سیاسی است.

نادری تأکید کرد: یعنی تمامی بعدهای اجتماعی، سیاسی و اقتصادی را کنار هم قرار می‌دهد، خوش فکر بوده  و به دنبال حل مسائل است.

نماینده مردم پاوه و جوانرود بیان داشت: رحمانی فضلی دارای رویکرد مدیریت بحران بوده و بر اساس منطق تصمیم‌گیری‌های فوق‌العاده‌ای انجام می‌دهد البته به عنوان وزیر کشور در دولت یازدهم نقدپذیر بوده و مشکلات سیستم خود را نقد و مرتفع می‌کرد.

وی اظهار داشت: وزیر پیشنهادی کشور؛ دارای مدیریت میدانی و پر سفرترین و پر تحرک‌ترین وزیر دولت یازدهم به خصوص در مناطق مرزی و حوادث‌زده بوده است و بی‌انصافی است بگوییم وی به مناطق صفر مرزی نرفته است.

نادری گفت: اتخاذ رویکرد عدم تمرکز در وزارت کشور از سوی رحمانی‌فضلی قرار داده شد و بودجه عمرانی در دوران وی از 5 درصد به 30 درصد افزایش پیدا کرد که در کنار آن شورای عالی معادن استان‌ها هم تشکیل شد.

نماینده مردم پاوه و جوانرود در پایان گفت: همه نمایندگان مجلس از هر طیف سیاسی به دنبال رأی آوردن رحمانی فضلی هستند، زیرا وی دارای روحیه تعاملی و سوابق ارزنده‌ای است.

انتهای پیام /

موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی کشور

رای اعتماد مجلس به كابينه دوم حسن روحانی  

موافقان و مخالفان کابینه دوازدهم 

اعضای پیشنهادی کابینه دوازدهم+اسامی و برنامه وزرا

گزارش کامل اولین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

گزارش کامل دومین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

گزارش کامل سومین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار