طبق اعلام مهدی تاج، تیم ملی فوتبال ایران در روزهای فیفا برای برگزاری دیدار دوستانه با عراق به این کشور سفر می کند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  و به نقل از روزنامه فوتبول عراق، مهدی تاج و محمدرضا ساکت، رئیس و دبیر کل فدراسیون فوتبال ایران با سفر به عراق از امکانات ورزشی این کشور بازدید کردند.

برهمین اساس عبدالحسین عبطان، وزیر ورزش و جوانان عراق گفت: بازدید تاج از ورزشگاه‌های کربلا و نجف ثمر بخش بود و توافق همکاری بین تیم های ملی و باشگاه های 2 کشور در تمام رده های سنی امضا شد.

همچنین رئیس فدراسیون فوتبال ایران هم تاکید کرد: وزارت ورزش و جوانان عراق با افتتاح ورزشگاه‌های فوتبال، انقلاب بزرگی را برای میزبانی تیم‌های ملی این کشور ایجاد کرده است و از روند ساخت ورزشگاه های کربلا و نجف تعجب می کند. ایران در راه رفع تعلیق‌ فیفا از ورزشگاه‌های عراق حامی این کشور است تا تیم ملی و باشگاه‌های عراقی بار دیگر بتوانند در میان هوادارانشان به میدان بروند. این امر منجر به پیشرفت و موفقیت فوتبال عراق می شود.

او افزود: توافق نهایی برای برگزاری دیدار دوستانه در ایام فیفا دی انجام شد و تیم ملی ایران در کربلا به مصاف عراق می رود. توافق نامه همکاری میان ورزات ورزش و جوانان عراق و فدراسیون این کشور با فدراسیون ایران به امضا می رسد.

تاج ادامه داد: این دیدار دوستانه حق عراق را برای میزبانی از دیدارهای بین‌المللی اثبات می کند و منجر به حضور تماشاگران این کشور به ورزشگاه در زمان دیدارهای ملی می‌شود.

انتهای پیام/

ایران به مصاف عراق می رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار