پيشكسوت استقلال گفت: در دنيای فوتبال رسم است كه وقتی مربى به بن بست می رسد،خودش كنارمى رود، مى دانم منصوريان تحت فشار است.

رضا رجبى در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره باخت استقلال مقابل سايپا اظهار داشت: معتقدم هر مربى بايد فلسفه داشته باشد البته اين فلسفه ٢ سال است كه در استقلال ديده نمى شود و اصلا فلسفه استقلال مشخص نيست و تنها بازى مالكانه، بازى مستقيم و غيره است.

او ادامه داد: چطور امکان دارد منصوریان بهانه پنالتی گرفتن داور را برای تیمی که با هزینه میلیاردی بسته و برای آماده سازی اش، اردوها و تمرینات خوبی تدارک دیده شده را مطرح کند. اين اصلا توجيه درستی نيست، پس روزی که امتیاز کامل بازی را با پنالتی کسب کردیم، باید ناراحت باشیم و  اعلام كنيم كه با پنالتى برديم!

رجبى افزود: اوضاع نيمكت استقلال هم خوب نیست و این امر زمانی دیده می شود که حتی انجام یک تعویض با هرج و مرج در نیمکت همراه می شود.

پيشكسوت استقلال بيان كرد: استقلال برنامه متنوع تاكتيكى ندارد و  مربيان این تیم استفاده از بازيكنان را بلد نيستند.



باشگاه استقلال بايد به فكر تغييرات اساسى در نيكمت باشد

رجبى درباره بركنارى منصوريان افزود: در دنيای فوتبال رسم است كه وقتی مربى به بن بست می رسد، خودش كنارمى رود، مى دانم منصوريان تحت فشار است. اما باشگاه استقلال بايد فكر تغييرات اساسى در نيكمت باشد.

مربى سابق استقلال در پايان خاطر نشان كرد: آنچه که ما در زمین نظاره‌گر هستیم نتیجه طراحی و تمرينات است و اين نشان می دهد استقلال تمرینات خوبی ندارد و در زمان هاى خاص بازى در به کارگیری مهم ترين اصل فوتبال كه تغيير، تشخيص و بهبود است، عاجز می ماند. همچنين نحوه رفتار درموت، خرمگاه، منصوريان و افراد دیگر در كنار زمين نشان مى دهد شرح وظايف در استقلال مشخص نيست.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
آقای رجبی خودتو خسته نکن این آقای چهارچنگولی چسبیده به استقلال کجا بره بهتر از استقلال که برا 100 نسل بعد خودشم اینهمه جمع کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۲۷ مرداد ۱۳۹۶
امان از این تیم سوراخ .
آخرین اخبار