مهمترين اخبار سازمان حج و زيارت را با يك كليك مشاهده كنيد.

كاهش مراجعات زائران به مراكز پزشكی در مكه و مدينه/79 هزار زائر ایرانی ویزای الکترونیکی دریافت کردند به گزارش حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سازمان حج و زيارت در هفته‌ای كه گذشت شاهد رويدادهايی بود كه در ادامه به آن می‌پردازيم.

 

سلامتی زائران مهمترین اولویت سازمان حج و زیارت است

رئيس سازمان حج و زيارت در بازدید از آشپزخانه «زین» مدینه منوره گفت:رعایت حساسیت ها در تمام مراحل تهیه اقلام، طبخ و رساندن غذای سالم به زائر ضروری است.

 

بازدید رئیس سازمان حج و زیارت از بیمارستان مکه مکرمه

حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت از بخش‌های مختلف بیمارستان مرکز پزشکی حج در مکه مکرمه بازدید کرد واز تلاش‌های مدیریت و کادر بیمارستان و تحمل دشواری‌های آن قدردانی کرد و گفت: این کار شما همانند تاسیس یک بیمارستان جدید در این کشور است.

 

دیدار رئیس سازمان حج و زیارت با حجاج ایرانی مستقر در مکه مکرمه

رئیس سازمان حج و زیارت  با حجاج ایرانی در سه هتل در مکه مکرمه دیدار کرد.

 

 احرام اولین گروه کاروان جانبازان در مسجد شجره

اولین گروه زائران جانباز سرافراز میهن اسلامی در مسجد شجره لباس احرام به تن کردند.

 

كاهش مراجعات زائران به مراكز پزشكی در مكه و مدينه

معاون مركز پزشكی حج و زيارت جمعيت هلال احمر گفت: مراجعات به مراكز پزشكی مستقر در مدينه منوره و مكه مكرمه با وجود افزايش ۲۵ درصدی زائران در مناسک حج امسال،‌ تقريبا يک سوم ميزان مراجعه كنندگان در سالهای قبل است.

 

79 هزار زائر ایرانی ویزای الکترونیکی دریافت کردند

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: 79 هزار زائر ایرانی ویزای عربستان را دریافت کردند و به تدریج تا زمان اعزام همه ویزاها صادر می‌شود.

 

خبر فوت زائران ایرانی در عربستان صحت ندارد

مدیرکل روابط عمومی سازمان حج و زیارت گفت: خبر فوت زائران ایرانی در عربستان صحت ندارد و همه زائران کشور در صحت و سلامت کامل هستند.

 

فوت يك زائر بر اثر كهولت سن

رئیس بیمارستان جمعیت هلال احمر گفت:در بیمارستان های سعودی و ایرانی 9 زائر ایرانی بستری هستند و یک زائر به علت کهولت سن فوت کرده است.

انتهای پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار