مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: در حال حاضر ۲۲ هزار خانوار نیازمند ایلامی با جمعیت حدود ۵۰ هزار نفر، مستمری‌ بگیر این نهاد بوده و از خدمات گوناگون کمیته امداد استان ایلام بهره‌مند هستند.

خدمات کمیته امداد به نیازمندان ایلامیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;ضیاء رضایی در دیدار با مدیر امور شعب بانک ملی استان ایلام با بیان اینکه اینکه این تعداد مددجو حدود هشت درصد جمعیت استان هستند، گفت: در سال‌های اخیر جمعیت مددجویان استان ایلام که یک‌زمانی حتی بیشتر از 20 درصد جمعیت استان بوده با اجرای طرح‌های توانمندسازی همواره در حال کاهش بوده و به حدود هشت درصد رسیده است.

وی، به همکاری این نهاد و بانک ملی اشاره کرد و افزود: تعامل بسیار خوبی بین کمیته امداد و این بانک وجود دارد که عمده این تعامل و همکاری در زمینه اشتغال‌زایی برای مددجویان و پرداخت تسهیلات به مددجویان جویای کار بوده که از این طریق مشکلات بسیاری از خانواده‌های نیازمند برطرف شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام ضمن تبریک انتصاب مدیریت جدید امور شعب بانک ملی استان ایلام، ادامه داد: امیدواریم همکاری و تعامل بین کمیته امداد و بانک ملی خصوصاً در زمینه اشتغال‌زایی برای مددجویان استان بیشتر شود.

انتهای پیام/ د

حمایت از افراد نیازمند استان ایلام

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.