با پییگیری های نجام شده عمده ترین مشکلات سهامداران پدیده برطف شده و عملیات عمرانی پروژه‌های این شرکت در حابل پیگیری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ محمدمهدی مروج الشریعه معاون استاندار خراسان رضوی در برنامه تلویزیونی شب شرقی گفت:  امروز این شرکت با بیش از ١٣٦ هزار نفر سهامدار عمده‌ترین مشکلاتش برطرف شده است و عملیات عمرانی پروژه‌های این شرکت پس از دو سال و نیم وقفه، همزمان با ایام میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) اغاز شد.


وی افزود:هماهنگی لازم با وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان بورس و اوراق بهادار، برای ورود شرکت به بورس و بازار سرمایه که شرایط مربوطه پس از دو سال و نیم وقفه، در خلال جلسه ماه گذشته شورای عالی بورس مطرح و تعیین تکلیف شد.


معاون استاندار خراسان رضوی اخذ مجوز تغییر کاربری وکاهش رقم بدهی شرکت به وزارت جهادکشاورزی از ٧٤٠ میلیارد تومان به ٦١٠ میلیارد تومان را از دیگر اقدامات این مدت برشمرد و تصریح کرد: این اقدام باعث کاهش ١٣٠ میلیارد تومان بدهی اولیه شرکت به جهاد کشاورزی شد.

مروج الشریعه گفت: : هماهنگی لازم در جهت انجام تبلیغات تلویزیونی مربوط به اخرین وضعیت شرکت در رسانه‌های عمومی و از جمله صداو سیما، هماهنگی برای طرح موضوع افزایش تعداد طبقات برج اقامتی و المان پروژه پدیده شاندیز در شورای عالی شهرسازی که در شش ماه گذشته این موضوع سه بار در جلسات شورای عالی شهرسازی مطرح و با افزایش تعداد طبقات از ١٠ به ٣٤ طبقه موافقت شده است، اما دبیرخانه شورای عالی تاکنون نسبت به ابلاغ مصوبه مرتبط اقدام ننموده است.

وی افزود: اخذ موافقت و مجوز بانک مرکزی با تشکیل کنسرسیوم بانکی و اعطای ٥ هزار میلیارد ریال تسهیلات به شرکت با محوریت و عاملیت بانک صادرات و عضویت بانک‌های ملی، ملت، تجارت، سپه و شهر که با پیگیری‌های انجام شده تاکنون قریب به ٢٠ درصد از تسهیلات مصوب که معادل ٩٥ میلیارد تومان می‌باشد، به حساب ویژه سندیکای متشکله واریز شده است.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: تعیین تکلیف ادعای سازمان اب منطقه‌ای استان خراسان رضوی و حل مشکلات شرکت، با پیگیری‌های مستمر وزیرکشور، طی شش ماهه گذشته، تعداد ١٦ مورد دستور ویژه از سوی ریاست محترم جمهوری، معاون اول محترم رییس جمهور و همچنین مصوبه دولت صادر و ابلاغ شده است.

مروج الشریعه افزود: در طول سه ماهه چهارم سال قبل، برخی از موانع و مشکلات شرکت پدیده، با دستور ویژه وزیر محترم کشور و رئیس شاک، در دو جلسه شورای امنیت کشور مطرح و موضوعات مهمی، چون ورود شرکت به بورس، افزایش تعداد طبقات برج اقامتی پروژه، انجام تبلیغات شرکت در رسانه‌های عمومی و صدا وسیما، تشکیل کنسرسیوم بانکی و اعطای ٥ میلیارد ریال ‎تسهیلات تعیین تکلیف شده اند.
 
وی از انجام مناقصه‌های مربوط به ساخت آپارتمان‌های مسکونی برای ١٠٥٠ واحد با زیر بنای نزدیک به ٢٠٠ هزار مترمربع زیر بنا را از دیگر اقدامات برشمرد و ادامه داد: عملیات فاز ١ با ٢٠٠ نیرو شروع شده است و مناقصه مرکز تجاری نیز انجام خواهد شد.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: افزایش قابل توجه ارزش سهام در بازار مبادلات از هفته گذشته و رسیدن ان به قیمت حدود ١٠٠٠ تومان و مبادله بالغ بر یک و شش دهم میلیون سهم و همچنین برنامه ریزی برای واگذاری شرکت به سهامداران در یک فرایند منطقی و مبتنی بر منافع سهامداران که در مرحله اول دو نفر عضو هیات مدیره از بین سهامداران و توسط آن‌ها انتخاب می‌شود از دیگر اقدامات صورت گرفته است

انتهای پیام//ف.ج
 

تشریح آخرین اقدامات انجام شده در شرکت پدیده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.