عاقبت وحشتناک خالکوبی با حنای سیاه روی دست دختر 7 ساله+عکس

دختر بچه ای که برای گذارندن تعطیلات به همراه خانواده اش به مصر رفته بود، با اتفاقی وحشتناک مواجه شد.

عاقبت وحشتناک خالکوبی با حنا سیاه روی دست دختر 7 ساله+عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دختر 7 ساله انگلیسی به نام مدیسون که به همراه خانواده اش برای گذراندن تعطیلات به مصر رفته بود، برای خالکوبی که با حناd سیاه روی دستش انجام شد، تاوان سنگینی پس داد.

در حنای سیاه، ماده شیمیایی خاصی وجود دارد که می‎تواندحساسیت پوستی شدیدی در هنگام تتو ایجاد کند؛ این حساسیت باعث می‎شود که پوست قرمز شده، باد کرده و تاول بزند. این واکنش تنها در قسمت‎های خالکوبی شده بروز و تاول‎های بادکنکی به شکل خورشید، ستاره و گل ایجاد می‎کند.

پدر مدیسون نتوانست در مقابل خواسته دخترش مقاومت کند و به او اجازه داد در هتلی که اقامت داشتند، روی دستش خالکوبی انجکند، اما خیلی زود محل خالکوبی روی دست مدیسون بعد از احساس خارش و سوزش  به تاول‌های بزرگ و دردناکی تبدیل شد.

پدر مدیسون گفت: در درجه اول خودم را مقصر می دانم و اصلا نباید اجازه چنین کاری را به دخترم می دادم و در مرحله دوم هتلی را که چنین خدمات خطرناکی برای جذب گردشگر ارائه می دهد.

عاقبت وحشتناک خالکوبی با حنا سیاه روی دست دختر 7 ساله+عکس

انتهای پیام/

 حساسیت پوستی شدید به حنای سیاه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۰۴ فروردين ۱۴۰۰
بیچاره پدر بیچاره دختر امان از حساسیت پوست اول باید تست میکرد که ببینه حساسیت داره یا نه این حالت از سوختگی بدتره فک کنم باید پماد بکشه جای حساسیت که خوب شه
Iran (Islamic Republic of)
M
۰۹:۵۹ ۲۳ خرداد ۱۳۹۸
وای منم خیلی تاحالا زدم یعتی دیگه حساسیت ندارم ؟این خبر منو ترسوند خیلی
آخرین اخبار