غرور کاذب برای پرسپولیسی ها دردسر ساز شد

سرخپوشان پایتخت امتیازات کامل بازی با سیاه جامگان را به علت غروز کاذب از دست دادند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛سرخپوشان پایتخت  در اوج غرور و بدون توجه به حساسیت های بازی های لیگ برتر به مصاف شاگردان میثاقیان رفتند. آنها گمان می کردند که به راحتی می توانند جمع امتیازات خود را  برابر سیاه جامگان به 12 برسانند اما با اشتباهات داوری و سهل انگاری مهاجمان در زدن ضربات آخر نتوانستند سه امتیاز خانگی را کسب کنند. 

به هر حال پرسپولیس برابر سیاه جامگان خیلی زود به گل رسید و همین موضوع نوید می داد که تیم مشهدی روز سختی پیش رو دارد اما نتیجه ای که در پایان بازی به ثبت رسید نتیجه ای نبود که دلخواه هواداران سرخ باشد. پرسپولیس روز گذشته خود را از کسب پیروزی بزرگ محروم کرد. 

برانکو که شاگردان خود را برای  کسب سه امتیاز آماده کرده بود هرگز گمان نمی کرد اسیر غرور بازیکنان خود شود. 

پرسپولیس روز گذشته به تیم سیاه جامگان و میثاقیان نباخت بلکه برابر غرور بازیکنان خود زانو زد. سه پیروزی متوالی چنان بازیکنان پرسپولیس را از خود بیخود کرده بود که آنها یادشان رفته بود که میثاقیان  راه نتیجه گرفتن برابر تیم های بزرگ را می داند. 

شوک میثاقیان پرسپولیس را بیدار کرد

سرخپوشان پایتخت در بهترین وقت زمین گیر شدند تا این توقف درسی برای ادامه لیگ برتر برای آنها باشد. برانکو باید از این به بعد توان خود را  روی روح و روان شاگردانش بگذارد تا آنها از هر حیث آماده نبرد با رقبای خود شوند. به هر حال به پروفسور ثابت شد که فوتبال فقط داخل زمین مسابقه نیست بلکه بسیاری از نتایج  در بیرون از زمین  رقم می خورد و مسائل  روحی و روانی  تاثیر زیادی  در نتیجه گیری دارد که برانکو شب گذشته از این مسئله غافل بود. 

البته اشتباهات داوری هم در نتیجه بازی  پرسپولیس برابر سیاه جامگان هم از نگاه کارشناسان داوری تاثیر گذار بود. به خصوص صحنه خطایی که روی علیپور در دقیقه 42 رخ داد و به گفته سعید مظفری زاده کارشناس داوری خطای مسلم بود و در زاویه دید مناسب داور هم قرار داشت اما اعلام نشد. در صحنه دیگر ی هم که روی امیری خطا شد  به اعتقاد کارشناس داوری  این صحنه هم می توانست کارت قرمز برای مدافع سیاه جامگان داشته باشد اما داور اعتقاد به این موضوع نداشت. به هر حال  نمی توان تاثیر گذاری  تصمیمات داوری در از دست دادن امتیازات از سوی پرسپولیسی ها را نادیده گرفت. 

اشتباهات داوری و  سهل انگاری بازیکنان در ضربات نهایی می تواند در آستانه بازی این تیم برابر الاهلی عربستان شوک مثبتی بر پیکره پرسپولیسی ها وارد کند و این در صورتی عملی است که  پرسپولیسی ها اتحاد و همدلی گذشته را بدست آورند و کمتر شاهد مسائل حاشیه ای در این تیم باشیم. 

به هر حال  توقف پرسپولیس برابر سیاه جامگان می تواند درسی برای  شاگردان برانکو باشد  تا در ادامه راه اسیر غرور کاذب نشوند و از لحاظ روحی و روانی با آمادگی کامل برابر  الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا قرار گیرند.

انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار