مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان گفت: سرعت، دقت و صحت اولویت کار رسانه استانی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  بازوند، مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان، گفت: سرعت، دقت و صحت اولویت کار رسانه استانی است، اما در فضای مجازی سرعت اولویت اول است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز لرستان در نشست هم اندیشی ورزشی‌ها و رسانه گفت: فضای مجازی مفید است و اگر مطلوب مدیریت نشود به آسیب تبدیل می‌شود.

بازوند نقد پذیری مدیران را از عوامل زمینه ساز حل مشکلات دانست و گفت: بار‌ها پیش آمده که برای پخش برخی گزارشات انتقادی از طرف مدیران مقاومت‌هایی شده، اما بادرایت به رسالت خود عمل کرده و پخش گزارش سبب پیشرفت همان حوزه شده است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز لرستان، دستگاه ورزش و جوانان را متولی اصلی ورزش دانست و گفت: دستگاه‌های دیگر نیز هرکدام در حوزه‌های خود ورزش را نهادینه می‌کنند، ولی در مجموع دستگاه ورزش در سطح کلان برای ورزشکاران تصمیم گیری میکند.

 

عزیزپور، مدیر کل ورزش و جوانان با اشاره به اینکه صداوسیمای مرکز لرستان به دور از حاشیه‌ها و عوامل سیاسی به رسالت واقعی خود می‌پردازند گفت: بدون شک بخش زیادی از پیشرفت‌های ورزش لرستان مدیون زحمات صادقانه خبرنگاران و همکاران این رسانه ملی است.

در نشست هم اندیشی نیرو‌های ستادی صداوسیمای مرکز لرستان با مدیرکل و معاونان ورزش لرستان از زحمات عوامل برنامه ساز صداوسیما تقدیرشد.


انتهای پیام/د

اولویت اصلی کار رسانه استان، سرعت، دقت و صحت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.