لرستان؛

افتتاح چند طرح رادیو تلویزیونی در لرستان

چند طرح رادیو و تلویزیونی صدا و سیمای مرکز لرستان با حضورمعاون اجرایی رئیس جمهور و قائم مقام خبرگزاری صدا و سیما افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ مراسم افتتاح طرح های رادیو و تلویزیونی لرستان با حضور شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور،عابدینی قائم مقام خبرگزاری صدا و سیما ، فریدون دستیار ارشد رئیس جمهور و مسئولان استانی برگزار شد  .
محمد بازوند مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان در این مراسم گفت:افتتاح صفحه لرستان در سایت خبرگزاری صدا و سیما ، آغاز به کار رادیو نمای لرستان و رونمایی از نرم افزار یکپارچه آفیش از برنامه های مراسم امروز بود .
وی از راه اندازی سامانه دیجیتال در شهرهای بروجرد ، الیگودرز و چند نقطه دیگر استان خبر داد و افزود:پخش برنامه های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در لرستان  99.5 درصد به صورت آنالوگ و 92 درصد به شیوه دیجیتال است ، بنابراین همه مردم لرستان 4 کانال آنالوگ و 18 کانال دیجتیتال تلویزونی و 17 موج دیجیتال رادیویی را دریافت می کنند.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان به موفقیت های این مرکز در جشنواره نوزدهم سراسری رادیو و تلویزیون مراکز استان ها اشاره کرد و  گفت : دو مستند "راه بی عبور" و "هدهدزرین" ساخته  هنرمندان این مرکز در فهرست برترین کارگردانی ها قرار داشتند.
در پایان این مراسم از عوامل فنی صدا و سیمای مرکز لرستان که در سیزدهمین اجلاس فناوری رسانه عناوینی را دربین مراکز 33 گانه کشور کسب کردند تجلیل شد.

انتهای پیام/ف


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.