نماینده مردم قم در مجلس گفت: امیرحاتمی در حوزه نوسازی صنایع دفاعی برنامه‌های خوبی دارند و حمایت از جبهه مقاومت از برنامه‌های وی است.

حمایت از جبهه مقاومت از برنامه‌های امیر حاتمی استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در جریان رای اعتماد به کابینه دوازدهم و در موافقت با رأی امیرسرتیپ امیر حاتمی وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، اظهار داشت:  بنده امیر حاتمی را فردی ولایی می‌دانم، او بیش از 30 سال خدمت در نیروهای مسلح را در کارنامه خود به ثبت رسانده و همواره خود را  سرباز ولایت دانسته است.

امیرآبادی تصریح کرد: مشی رفتاری او برگرفته از شهید صیاد شیرازی بوده و او تسلط حرفه‌ای به امور نظامی دارد و مسئولیت‌های متنوعی را در سطح ستاد داشته‌اند که می‌توان به وزارت اطلاعات و قرارگاه‌های عملیاتی، معاونت اطلاعات ارتش، معاونت ستاد نیروی انسانی کل ارتش و نیروهای انتظامی اشاره کرد.

نماینده مردم قم ادامه داد: همچنین امیر حاتمی مسلط به امور وزارت دفاع بوده و شناخت کاملی نسبت به نیازها و اولویت‌های نیروهای مسلح دارد و به مدت چهار سال جانشین وزیر دفاع بوده‌ است.

وی تأکید کرد: امیر حاتمی نزدیک‌ترین فرد به سردار دهقان بوده است و برنامه او مبتنی بر ادامه برنامه راهبردی و جامع سردار دهقان است.

امیرآبادی گفت: در رشد قدرت موشکی، نوسازی صنایع دفاعی، به کارگیری ظرفیت‌های بخش خصوصی و مدیریت بهینه هزینه از برنامه‌های وزیر دفاع است.

نماینده مردم قم بیان داشت: لازم است که هماهنگی بین نیروهای مسلح، نیروهای سه گانه ارتش و بسیج مستضعفین و تعامل سازنده‌ای بین این نیروها و دولت و مجلس وجود داشته باشد و وزیر دفاع توانسته است این تعامل را به خوبی برقرار کند.

وی اذعان داشت: وزیر دفاع در مسئولیت‌هایی که تاکنون بر عهده داشته است تعصبات صنفی را دخیل نکرده است و همواره تأکید بر استفاده از شایسته‌ترین افراد در نیروهای مسلح داشته است و برنامه خود را با همکاری ستاد کل نیروهای مسلح تدوین کرده است که یکی از نکات مثبت او است.

انتهای پیام /

موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی دفاع

رای اعتماد مجلس به كابينه دوم حسن روحانی  

موافقان و مخالفان کابینه دوازدهم 

اعضای پیشنهادی کابینه دوازدهم+اسامی و برنامه وزرا

گزارش کامل اولین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

گزارش کامل دومین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار