معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از راه اندازی سامانه الکترونیکی کاهش طلاق در کرمانشاه خبر داد و گفت: مداخلات تخصصی موجب سازش ۲۵ درصدی بین زوجین شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛حبیب الله مسعودی فرید معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور  گفت: در این راستا در برنامه ششم توسعه ۱۸ کارگروه در قالب پیشگیری از آسیب های اجتماعی مشخص شده است که در ۱۵ کارگروه بهزیستی به طور مستقیم عضو است.

 

وی همچنین از راه اندازی مراکز خدمات جامع بهزیستی خبر داد و افزود: در این راستا ۳۰ شهرستان محروم به صورت پایلوت انتخاب شده اند که ثلاث باباجانی یکی از این مراکز است.

به گفته این مسئول ۲۰میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی کودکان کار و خیابانی اختصاص داده شده است.

معاون اموراجتماعی سازمان بهزیستی کشور در ادامه سخنان از اختصاص اعتبار اولیه ۵۰۰میلیون تومان برای مراکز خدمات جامع بهزیستی درمناطق محروم خبرداد و افزود:اعتبار مذکور برای ارائه خدمات به ۱۰هزار نفر درهر شهر است.

وی  در خصوص کودک آزاری  در مدارس و بین خانواده ها گفت: شیوع این آسیب در کشور افزایش نیافته بلکه حساسیت مردم در این خصوص بیشتر شده است و خط ۱۲۳ آماده گزارش هر نوع کودک آزاری است که تا کنون بیش از ۱۳ هزار تماس در این خصوص داشتیم و نیمی از ان مربوط به کودک ازاری بوده که بهزیستی مداخله و با افراد خاطی برخورد کرده است.

انتهای پیام/ز

راه اندازی سامانه الکترونیکی طلاق

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.