دومین جشنواره گل آفتابگردان جمعه سوم شهریور ماه سال 96 در شهرستان میامی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد صادق رضویان مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان میامی گفت : دومین جشنواره گل آفتابگردان با محور توسعه فرهنگ گردشگری در روستای رضوان بخش کالپوش شهرستان میامی برگزار می‌‌شود.


وی افزود : این جشنواره با هدف معرفی سنت‌ها ، آیین‌های محلی و ظرفیت های طبیعی و گردشگری شهرستان میامی ، افزایش شادابی و نشاط در مردم و جذب گردشگر به منطقه برگزار می‌شود.


مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان میامی افزود: مزارع آفتابگردان کالپوش علاوه بر رونق کشاورزی با ایجاد مناظر زیبا و چشم نواز فرصت مناسبی را برای حضور و بهره مندی علاقه مندان به حوزه های طبیعت و طبیعت گردی فراهم می‌کند.


وی گفت: همجواری محل برگزاری جشنواره با مناطق نمونه گردشگری دکل دشت شاد ، جنگل قشقلاته و نام نیک و نزدیکی با روستاهای هدف گردشگری تلوبین، نردین، نام نیک، حسین آباد و دشت شاد و سد کالپوش از جاذبه‌های این جشنواره است.


مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان میامی افزود: برگزاری مسابقات کشتی آلیش، بازی های بومی و محلی و پیاده روی خانوادگی از جمله برنامه های جشنواره گل آفتابگردان کالپوش است.


گفتنی است ، روستای رضوان در منطقه نمونه گردشگری دشت شقایق در کیلومتر 120 میامی به عنوان مرکز بخش کالپوش قرار دارد.


شایان ذکر است ، علاقمندان می‌توانند روز جمعه سوم شهریور ماه از ساعت هشت صبح با حضور در روستای رضوان بخش کالپوش شهرستان میامی در این جشنواره شرکت کنند.


انتهای پیام / ه


برگزاری دومین جشنواره گل آفتابگردان در میامی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
چه خوب