مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان گفت: بایکوت و سانسور خبری دنیا اجازه نمی‌دهد صدای لرزان مظلومین جهان بویژه وقایع سنگین یمن به گوش جهانیان برسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام شمس‌الدین احمدی، امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران کاشان گفت: رسانه‌های دنیا سیاست بایکوت و سانسور خبری را دنبال می‌کنند.
 
وی با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران بستر اطلاع‌رسانی را فراهم‌کرده‌است افزود: خبرنگاران بویژه خبرنگاران بسیج رسانه در انعکاس اخباری که تقویت نظام و گسترش روحیه شهاد ت و مقاومت را دارد رسالت سنگینی د ارند.
 
به‌گفته‌وی،این کلام مقام معظم رهبری که «به مساله خبررسانی باید به این چشم نگاه كرد كه به نیت ترویج خیر باشد.» ارزش خبر و خبررسانی را به خوبی بیان میکند.
 
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان،با تاکید بر اهمیت خبر و خبررسانی و مشکلات خاص این حرفه و قشر گفت:هر کاری که سختی و مصائب آن بیشتر باشد اجر و پاداش آن نیز برای صاحبانش مضاعف است.
 
حجت‌الاسلام  احمدی، اظهارداشت:  شهادت محسن حججی، شهید مدافع حرم بسیار
 
تکان‌دهنده، تاثیرگذار و سرنوشت‌ساز بود اما انتشار اخبار آن از زوایای مختلف نیز عملی تاثیرگذارتر، تحول آفرین و سازنده تر است.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار