رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد گفت:ماموریت جدید ستاد بازسازی عتبات عالیات استان پذیرایی از 8 زائر اربعین حسینی در شلمچه و نجف اشرف است.

سید فرج‌الله نظرپوردر نشست ستاد اربعین که با حضور کمیته‌های 7 گانه این شورا برگزار شد، اظهار کرد: کمیته تغذیه و اسکان مهمترین کمیته ستاد اربعین است که برنامه‌هایی در این زمینه ارائه شده است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد در خصوص جمع‌آوری کمک‌ها و وجوهات نقدی مردم برای زمان اربعین گفت: شماره حساب 8010 بانک ملی آماده جمع‌آوری وجوهات نقدی مردم است.

وی اضافه کرد: پرونده‌دار کردن موکب‌ها اربعین حسینی مورد تأکید است که موکب‌ها باید حتما مجوز داشته باشند تا بتوانند فعالیت خود را انجام دهند.

این مسؤول به ماموریت ستاد بازسازی استان در اربعین امسال اشاره کرد و گفت: ماموریت امسال ستاد، پذیرایی از 5 هزار نفر در مرز شلمچه و 3 هزار نفر در نجف اشرف است که امیدواریم با همکاری خیرین و کمک‌های مردمی این کار به خوبی انجام گیرد.

نظرپور عنوان کرد: کمیته اسکان و تغذیه تنها کمیته‌ای است که وظیفه جمع‌آوری نذورات نقدی و غیرنقدی مردم را بر عهده دارد و به هیچ نهاد و ارکان دیگری برای جمع‌آوری نذورات ماموریت داده نشده است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در منطقه آزاد شلمچه زمینی در مساحت 1 هکتار به استان اختصاص داده شد و به زودی موکب کهگیلویه و بویراحمد در شلمچه احداث خواهد شد.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: در اربعین امسال به صورت خودجوش در گچساران، باشت و بهمئی جهت پذیرایی از زائران ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/غ

راه اندازی موکب های اربعین کهگیلویه وبویراحمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.