۷۹۱ تن کالا به ارزش یک میلیون و ۷۴۲ هزار دلار چهار ماه نخست امسال از گمرک فریدونکنار صادر شد.

به  گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، یوسف ابراهیمی رئیس اداره گمرک فریدونکنار میزان صادرات کالا در چهار ماهه نخست امسال از این گمرک را ۷۹۱ تن به ارزش یک میلیون و ۷۴۲ هزار دلار اعلام کرد و گفت: این میزان صادرات در مقایسه با مدت مشابه پارسال، از نظر ارزشی ۵۴ درصد و به لحاظ وزنی ۲۲ درصد رشد داشته است.


وی با اشاره به اینکه درآمد‌های وصولی گمرک فریدونکنار در چهار ماه نخست امسال به ۳۹ میلیارد ریال رسیده، افزود:: این میزان در مقایسه با درآمد ۱۶ میلیارد ریالی در مدت مشابه پارسال، ۱۴۵ درصد افزایش داشته است.


رئیس اداره گمرک فریدونکنار گفت: میزان واردات از گمرک فریدونکنار در این مدت ۲۷ هزار و ۵۲۶ تن به ارزش تقریبی ۱۳ میلیون دلار بوده که دارای رشد ۲۵۴ درصدی در مقایسه با مدت مشابه پارسال بوده است.


ابراهیمی افزود: میزان ترانزیت خارجی کالا از گمرک فریدونکنار در چهار ماهه نخست سال ۹۶ به میزان ۱۱ هزار و ۶۸۱ تن به ارزش ۱۳ میلیون و ۶۸۳ هزار دلار بود.


وی گفت: ترخیص کالای وارداتی در کمتر از ۷۲ ساعت، ترخیص کالای صادراتی در کمتر از یک‎ساعت و به حداقل رسیدن تخلف و جعل اسناد و تسهیل تجارت قانونی از جمله دستاورد‌های الکترونیکی شدن گمرک فریدونکنار است.


انتهای پیام/آ


افزایش صادرات کالا از گمرک فریدونکنار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار